Pacientul nemultumit, incotro? "Malpraxisul continua sa fie o problema"

Duminica, 23 August 2015, ora 17:00
1440 citiri
Pacientul nemultumit, incotro? "Malpraxisul continua sa fie o problema"

Pacientul nemultumit de un tratamant stomatologic are mai multe posibilitati in functie de ceea ce reclama: fie se adreseaza comisiilor speciale din cadrul directiilor de sanatate publica, fie Colegiului Medicilor, fie instantei de judecata, afirma prof. univ. dr. Rodica Luca, presedintele Comisiei de Disciplina din cadrul Colegiului Medicilor Dentisti din Bucuresti.

Intr-un interviu acordat Ziare.com, prof. Luca a explicat care problema de competenta carei institutii tine, dar si care sunt principalele obligatii ale medicului fata de pacient.

In acelasi timp, prof. Luca atrage atentia ca si pacientul are obligatii foarte importante de care depinde reusita tratamentului, in primul rand sa isi declare corect istoricul medical si sa nu insiste pentru solutii de compromis: "Medicul ii spune pacientului ca trebuie sa faca asta, si asta, si asta, pacientul (...) insista pentru solutii de compromis, care insa implica risc de esec. Uneori medicul cedeaza, solutia de compromis nu tine si... citeste mai departe despre "Pacientul nemultumit, incotro? "Malpraxisul continua sa fie o problema" Interviu " pe Ziare.com

#maplraxis stomatologie, #pacient malpraxis despagubiri , #Stiri Administratie