Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Zbor anulat sau intarziat? Ce-i de facut, ce spun companiile aeriene si regulamentele europene

Zbor anulat sau intarziat? Ce-i de facut, ce spun companiile aeriene si regulamentele europene
Nu de putine ori se intampla sa pierdem avionul sau sa ajungem la destinatie cu intarziere. Sunt situatii in care putem fi despagubiti, dar si numeroase altele in care acest lucru nu este posibil.

Cel mai des zborurile sunt intarziate sau anulate din pricina vremii nefavorabile, insa acesta este doar un caz care poate aparea.

Ziare.com a transmis intrebari legate de posibilele situatii de acest gen catre trei companii aeriene care opereaza numeroase zboruri in Romania - TAROM, Wizz Air si Ryanair.

Intrebati care sunt motivele pentru care se poate acorda o despagubire sau o compensatie de orice fel, inclusiv rambursare a costurilor biletului, in caz de pierdere, anulare sau intarziere a zborului, reprezentantii TAROM au precizat ca in cazul companiei de stat sunt respectate obligatiile asumate prin contractul de transport, respectiv biletul de avion, dar si prevederile Regulamentului EC261/2004 "in ceea ce priveste asistenta si compensatiile acordate pasagerilor in caz de ...citeste mai departe despre "Zbor anulat sau intarziat? Ce-i de facut, ce spun companiile aeriene si regulamentele europene" pe Ziare.com

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1064 ori