Zbor anulat sau intarziat? Ce-i de facut, ce spun companiile aeriene si regulamentele europene

Sambata, 13 Februarie 2016, ora 20:00
1527 citiri
Zbor anulat sau intarziat? Ce-i de facut, ce spun companiile aeriene si regulamentele europene
Foto: Ziare.com

Nu de putine ori se intampla sa pierdem avionul sau sa ajungem la destinatie cu intarziere. Sunt situatii in care putem fi despagubiti, dar si numeroase altele in care acest lucru nu este posibil.

Cel mai des zborurile sunt intarziate sau anulate din pricina vremii nefavorabile, insa acesta este doar un caz care poate aparea.

Ziare.com a transmis intrebari legate de posibilele situatii de acest gen catre trei companii aeriene care opereaza numeroase zboruri in Romania - TAROM, Wizz Air si Ryanair.

Intrebati care sunt motivele pentru care se poate acorda o despagubire sau o compensatie de orice fel, inclusiv rambursare a costurilor biletului, in caz de pierdere, anulare sau intarziere a zborului, reprezentantii TAROM au precizat ca in cazul companiei de stat sunt respectate obligatiile asumate prin contractul de transport, respectiv biletul de avion, dar si prevederile Regulamentului EC261/2004 "in ceea ce priveste asistenta si compensatiile acordate pasagerilor in caz de ...citeste mai departe despre "Zbor anulat sau intarziat? Ce-i de facut, ce spun companiile aeriene si regulamentele europene" pe Ziare.com

#despagubiri zboruri anulate, #despagubiri zboruri intarziate, #drepturi pasageri companii aeriene, #zboruri anulate vreme, #reguli europene despagubiri zboruri, #drepturi pasageri avioane , #Stiri Administratie