Interviurile Business24.ro

Iata cum a ajuns Amazon cel mai valoros brand al momentului

Iata cum a ajuns Amazon cel mai valoros brand al momentului
Amazon / Profit

Conform ultimelor raporturi Brand Finance Global 500 Amazon este cel mai valoros brand al lumii, ajungand la o valoare de 150,8 miliarde de dolari, dupa o crestere de peste 42% in ultimul an. Cum a ajuns aici Amazon si care sunt avantajele pentru tine? Amazon a ajuns aici din mai multe motive. Primul si cel mai important este cresterea si dezvoltarea comunitatii de ...

Despre Amazon

Amazon.com, Inc. este o companie multinationala de comert electronic cu sediul in Seattle, Washington, Statele Unite ale Americii. Amazon este cel mai mare retailer din lume. Compania realizeaza si produse electronice, si anume dispozitivele Kindle. 
 
Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt e-book reader-ul Amazon Kindle si tableta computer Kindle Fire.
 
Amazon este si un furnizor important de servicii de cloud computing.
 
Initial, Amazon era o librarie online, dar apoi si-a diversificat oferta, prin vanzarea de DVD-uri, CD-uri, produse software, jocuri video, aparate electronice, haine, mobila, mancare, echipament sportiv, produse de gradinarit, produse pentru copii, ceasuri, produse pentru ingrijirea personala, instrumente muzicale, jucarii si bijuterii. De asemenea, clientii pot descarca si fisiere de tip mp3. 
 
Amazon are website-uri separate de retail pentru tarile urmatoare: Statele Unite ale Americii, Canada, Marea Britanie, Franta, Germania, Italia, Spania, Japonia si China. Compania isi va lansa website-uri in Polonia, Brazilia, Olanda si Suedia.