Site-ul american de stiri si divertisment BuzzFeed a atras o investitie de 50 de milioane de dolari, fapt care va permite dezvoltarea acestei platforme, a carei valoare este estimata la aproximativ 850 de milioane de dolari.
Fondul de investitii Andreessen Horowitz a anuntat ca va investi 50 de milioane de dolari in platforma BuzzFeed. De asemenea, ca urmare a acestei investitii, Chris Dixon, unul din partenerii fondului de investitii, va face parte din consiliul de administratie al BuzzFeed.
Detaliile acestei operatiuni nu au fost facute publice, insa, potrivit publicatiei The New York Times, acest aport de capital creste valoarea BuzzFeed la 850 de milioane de dolari.
Potrivit AFP, ca o comparatie, Jeff Bezos, fondatorul si directorul executiv al retailerului online Amazon, a anuntat in august 2013 ca va cumpara in nume personal, pentru o suma de 250 de milioane de dolari, prestigiosul cotidian american The Washington Post. Chris Dixon a mai spus ca BuzzFeed va deveni un serviciu de informatii mai serioase.
"Suntem in prezent in centrul unei schimbari tehnologice majore, in care, din ce in ce mai mult, stirile si divertismentul sunt distribuite pe retelele sociale si 'consumate' pe dispozitive mobile", a mai afirmat Dixon, intr-o postare pe blogul sau.
Acesta considera ca BuzzFeed va tranzita aceasta perioada si se va transforma intr-o "companie de media proeminenta". Totodata, Chris Dixon a spus ca BuzzFeed are o redactie formata din 200 de persoane, care acopera domenii variate, precum politica, sport, economic si divertisment.
BuzzFeed este unul dintre cele mai cunoscute site-uri de stiri cu tematica sociala si de divertisment la nivel international. Lansat in 2006, in SUA, de Jonah Peretti, site-ul BuzzFeed este detinut de compania BuzzFeed Inc.
BuzzFeed, care difuzeaza atat informatii insolite, liste cu animale, imagini, cat si stiri serioase, are aproximativ 150 de milioane de utilizatori pe luna si este o companie profitabila, care va avea in acest an o cifra de afaceri de peste o suta de milioane de dolari.
De la lansarea sa, in 2006, BuzzFeed a atras investitii totale de aproape 100 de milioane de dolari, potrivit bloomberg.com.