Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Au inceput inscrierile la editia a VIII-a a Olimpiadelor Comunicarii

Au inceput inscrierile la editia a VIII-a a Olimpiadelor Comunicarii
In perioada 4 - 31 martie au loc inscrierile la cea de-a VIII-a editie a Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica.

Competitia este cea mai buna oportunitate pentru tinerii aspiranti de a se remarca. Nu mai putin de 70 de profesionisti consacrati, din industria comunicarii, au fost invitati anul acesta in juriu pentru a le evalua performanta.



Pentru a se inscrie, tinerii trebuie sa fie studenti sau incadrati intr-o forma de invatamant superior. Intr-o prima etapa, ei trebuie sa isi alcatuiasca o echipa de 5 membri si sa rezolve o tema de preselectie. Aceasta difera in functie de proba la care se inscriu: Relatii Publice, Comunicare Institutionala, Advertising sau Comunicare Politica.



Astfel, pentru editia 2008 temele de preselectie sunt:

La Comunicare Institutionala: "Campanie pentru incurajarea femeilor sa mearga la meciuri de fotbal, ca mijloc de reducere a violentei pe stadioane".



La Relatii Publice: "Campanie de incurajare a reciclarii in randurile companiilor".



La Comunicare Politica: "Campanie prin care un partid sa-si mobilizeze electoratul fidel sa se implice in dezbaterea politica din blogosfera".



La Advertising: "Campanie pentru cresterea increderii in Politia Romana".



Echipele care vor trece de etapa de preselectii vor realiza cate o campanie de comunicare pentru un "client" real. Acesta, in functie de proba, poate fi: o companie, un brand comercial, o institutie publica sau un om politic. Dupa trei saptamani de lucru, echipele finaliste isi vor prezenta public campaniile, iar cele mai bune vor fi premiate.



Datorita capacitatii de a-i scoate in evidenta pe cei mai motivati si mai bine pregatiti potentiali angajati, competitia Olimpiadelor este urmarita cu un interes deosebit de anagajatorii din piata de comunicare. Aceasta piata trece de cativa ani printr-o acuta lipsa de resurse umane calificate.



Spre exemplu, Mihaela Radulescu, reprezentanta agentiei GMP, spune: "daca vrei sa recrutezi juniori - cu putine exceptii - acum dai peste copii rasfatati, superficiali cu pretentii mari, care au infinit mai putina rabdare cu ei insisi decat aveam eu la varsta lor".



De aceea, angajatorii se asteapta sa-i intalneasca pe cei mai buni viitori colaboratori la Olimpiadele Comunicarii si, de multe ori, le fac propuneri de angajare imediat dupa terminarea competitiei. O parte din "povestile de succes" ale tinerilor care s-au remarcat astfel pot fi vazute la adresa: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/participanti/povesti-de-succes.html .



Olimpiadele Comunicarii 2008 se desfasoara sub Patronajul Presedintelui Camerei Deputatilor.



Proiectul este realizat cu sprijinul financiar oferit de: Tuborg Romania, Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor, Carparcement Holding, BRD Groupe Societe Generale, JTI Romania, Leo Burnett, IMPACT SA, APA NOVA si InternetCorp.



De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea International Advertising Association Romania (IAA), a Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), si a Clubului Companiilor de Relatii Publice (CCRP).



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 957 ori