Apple, a doua cea mai valoroasa companie tehnologica din lume, a lansat luni propriul sau card de credit - Apple Card, care va fi atat pe iPhone, cat si o versiune fizica, versiune care va fi comercializata in SUA vara aceasta, dar si un nou un serviciu de TV si video streaming, Apple TV+, transmit Reuters si BBC.
Versiunea iPhone include o reducere de 2% la fiecare achizitie, costuri aditionale, taxe anuale sau internationale. Cardul a fost creat cu ajutorul Goldman Sachs si MasterCard. Versiunea fizica a cardului este facuta din titaniu si nu are inscrise cifre sau spatiu pentru semnatura.
Apple TV+ va transmite show-uri de televiziune si filme - produse atat de Apple, cat si de alti creatori - catre cei 1,4 de utilizatori de gadgeturi Apple din intreaga lume.
Lansarea este vazuta ca un prim pas in incercarea de a concura liderii segmentului de video streaming, Netflix si Amazon.
Noile servicii au fost prezentate la sediul general de la Cupertino, California, si vin pe fondul incetinirii vanzarilor de telefoane iPhone.
O serie de celebritati de la Hollywood, precum Jennifer Aniston, Reese Witherspoon, Oprah Winfrey, Steven Spielberg, Steve Carell, Jason Momoa, Alfred Woodard, Kumail Nanjiani au participat la prezentarea noului serviciu de televiziune si filme al Apple pentru a-si anunta propriile lor show-uri.
Pentru prima data, aplicatia va fi disponibila si pe dispozitivele rivale, ajungand la telefoanele si televizoarele inteligente Samsung, LG, Sony si Vizio, precum si la Firestick de la Amazon.
De asemenea, grupul american a prezentat o aplicatie de stiri, Apple News+, care va include peste 300 de titluri de reviste, inclusiv Marie Claire, Vogue, New Yorker, Esquire, National Geographic, Rolling Stone, publicatiile LA Times si Wall Street Journal. Platforma nu va urmari ceea ce citesc utilizatorii.
Apple News+ va costa 9,99 dolari pe luna si este disponibil imediat in SUA si Canada, ulterior si in Europa.
In plus, Apple a lansat o noua platforma de jocuri, Apple Arcade, care ofera 100 de jocuri care nu sunt disponibile in alta parte. Platforma va putea fi accesata in 150 de tari din aceasta toamna, dar nu a fost anuntat pretul abonamentului.