Marti, 29 Martie 2011, ora 11:52
2346 citiri
Nu rezultatele financiare sau ingredientele minune il conving pe cumparator sa ia un produs de pe raft. De cele mai multe ori, o mica imagine-cliseu declanseaza in minte acestuia dorinta de a cumpara. Un brand nu este complet fara un logo care sa-l individualizeze.
Iata cum s-au schimbat, de-a lungul timpului, logo-urile unora dintre cele mai importante companii din lume, potrivit Instant Shift.
Apple
Shell
BMW
Nike
IBM
Canon
Google
Microsoft
Volkswagen
Firefox
Pepsi
Mercedes
Nokia
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
După ultimele vânzări înregistrate de Apple pentru produsul Vision Pro, casca VR a gigantului tech, se pare că oficialii companiei au luat decizia de a limita producția dispozitivelor....
Yogesh Brar a anunțat recent pe platforma X (fosta Twitter) că primele dispozitive echipate cu noua generație de procesor Snapdragon 8 Gen 4 vor fi lansate în octombrie 2024, iar detaliile...