Pe ce se duc banii antreprenorilor

Vineri, 09 Iulie 2010, ora 11:07
4042 citiri
Pe ce se duc banii antreprenorilor

Pentru a avea succes in antreprenoriat, este imperativ sa stii sa dramuiesti fiecare leu. Cheltuieste pe lucruri care iti aduc succesul, nu pe cele care iti aduc imaginea de succes. Atunci cand faci cheltuieli, gandeste-te la ce vor clientii, nu la ce vrei tu, spun expertii citati de Entrepreneur.com.

Iata directiile in care se duc banii antreprenorilor:

Logo-ul si antetul firmei

Logo-ul personalizat te face sa te simti un afacerist adevarat, insa nu e o investitie care se justifica, in acest moment.

Iti poti crea propriul logo singur, folosind template-uri care vin odata cu programele de tehnoredactare.

In Microsoft Word, vei gasi o serie impresionanta de imagini care pot deveni logo-ul companiei tale, in "Project Gallery".

Daca foloesti sofware-ul "Pages", de la Apple, gasesti tot ce ai nevoie in "Template Chooser".

Birourile

Daca nu ai nevoie de un birou formal, nu este nevoie sa platesti pentru unul. Sediul firmei tale poate fi, la inceput, propriul apartament.

Masina firmei

O masina noua si luxoasa nu te face neaparat un businessman mai bun, ci te face mai sarac.

Nu are rost sa risipesti banii pe o masina noua daca cea veche este inca in stare de functionare.

Consultanti


Cei mai multi dintre consultanti iti vor lua bani doar pentru a-ti spune lucruri pe care tu le stiai deja.

Daca nu ai nevoie de lucruri complicate, incearca sa te descurci singur.

Afacere deschisa doar pentru ca "place prietenilor"

Daca iti place o idee nu inseamna ca trebuie sa te grabesti sa investesti in ea, fara o strategie de business.

Nu te limita numai la opiniile prietenilor. Testeaza piata pentru a afla daca exista cerere reala pentru produsul pe care il ai in minte.

Subestimarea concurentei

Daca traiesti cu impresia ca nu ai concurenta directa sau indirecta, inseamna ca nu ai inteles piata pe care te-ai situat.

Daca nu ai inteles piata, inseamna ca investesti bani unde nu trebuie.

Subestimarea marketingului


O strategie de marketing inteligenta este mai importanta pentru un produs decat caracteristicile acestuia, oricat de bun ar fi.

Identifica piata tinta si incearca sa afli cat mai multe lucruri despre clientii potentiali, care sunt preferintele acestora si ce asteptari au de la produsul pe care il oferi.

Chinezii vor produce în Polonia autoturismul care să concureze cu Dacia Spring. Producția mașinii electrice T03 ar putea începe din iunie
Chinezii vor produce în Polonia autoturismul care să concureze cu Dacia Spring. Producția mașinii electrice T03 ar putea începe din iunie
Compania chineză Leapmotor va construi vehicule electrice cu preţuri accesibile la uzina Tychy din Polonia a partenerului Stellantis, urmând să concureze inclusiv Dacia Spring, au declarat...
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
#afacere, #antreprenori, #cheltuieli, #concurenta, #marketing, #succes , #stiri Apple