Cum sa-i cheltuiesti - Editie de weekend
HOT TOPICS

Spoturile AQUA Carpatica pot fi difuzate din nou la TV

Spoturile AQUA Carpatica pot fi difuzate din nou la TV


Consiliul National al Audiovizualului a admis redifuzarea pe posturile de televiziune a celor doua spoturi Aqua Carpatica, dar cu mici modificari.

Oficialii AQUA Carpatica sustin ca atat spotul pentru apa minerala carbogazoasa, cat si cel pentru apa minerala plata pot rula din nou pe micile ecrane cu cateva modificari de nuanta, care "nu altereaza in vreun fel mesajul original".

"Membrii CNA au cazut de acord ca decizia din decembrie 2010 referitoare la spotul de apa minerala carbogazoasa AQUA Carpatica prin care afirmam ca este 'cea mai pura apa minerala carbogazoasa din lume' se sustine, dar pentru o mai mare acuratete, consumatorul trebuie informat asupra sursei care probeaza aceasta afirmatie.

Una din sursele AQUA Carpatica de documentare a afirmatiilor este o cercetare stiintifica a organismului consultativ al Comisiei Uniunii Europene vizand peste 2.000 de ape minerale din intreaga lume", se mentioneaza intr-un comunicat AQUA Carpatica remis Business 24.

La sugestia CNA, in reclama pentru apa minerala plata se va specifica faptul ca riscurile de imbolnavire sunt crescute la "copii mici".

"In cazul spotului de apa minerala plata AQUA Carpatica, am acceptat sugestia de a face o mica precizare in spot, in spiritul recomandarilor CNA pentru a nu mai exista interpretari. Astfel, am acceptat sa precizam ca este vorba de 'copii mici' in loc de 'copii', desi intreaga constructie vizuala si conceptuala are in prim plan copii de varsta mica", se mai precizeaza in comunicat.

Reprezentantii companiei reclama faptul ca cele doua spoturi au fost interzise initial in urma unor reclamatii nefondate facute de Societatea Nationala a Apelor Minerale (SNAM) si Patronatul Apelor Minerale APEMIN.

"Argumentele aduse in discutie de competitorii nostri pe piata, Societatea Nationala a Apelor Minerale (SNAM) si Patronatul Apelor Minerale APEMIN nu au fost suficient de solide pentru a se tine cont de ele. Este evident faptul ca SNAM nu este un organism independent, neutru si echidistant al statului, ci un competitor direct al AQUA Carpatica, care apara in mod vadit interesele concurentei", se mai arata in comunicat.

"In continuare consideram campania noastra ca fiind de interes national, o campanie de informare a consumatorului, care suntem convinsi ca va schimba optica operatorilor din industria apelor minerala in beneficiul tuturor", sustin reprezentantii AQUA Carpatica.

Campania online demarata pentru strangerea de semnaturi in vederea introducerii unui proiect de lege prin care sa se introduca cantitatea de nitrati pe eticheta tuturor apelor imbuteliate din Romania a strans 53.300 de semnaturi pana in prezent.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1901 ori

comments powered by Disqus