Cat de profitabil a ramas brandul Michael Jackson dupa moartea artistului

Luni, 25 Iunie 2012, ora 20:56
1619 citiri
Cat de profitabil a ramas brandul Michael Jackson dupa moartea artistului

Brandul cantaretului Michael Jackson, decedat pe 25 iunie 2009, la varsta de 50 de ani, continua sa genereze foarte multi bani, gratie executorilor testamentului "regelui muzicii pop", care au incheiat contracte noi cu Pepsi, Sony, Cirque du Soleil, Ubisoft si producatori de la Hollywood.

La un sfert de secol de la parteneriatul incheiat cu starul american, grupul Pepsi a semnat de curand un contract cu John Branca si John McClain, administratorii averii starului, pentru dreptul de a folosi imagini cu silueta cantaretului pe o linie de cutii de Pepsi Cola. Un miliard de cutii Pepsi vor fi lansate in vara acestui an, in lumea intreaga, sub sloganul: "Live for Now".

"Michael Jackson este in continuare incredibil de popular in lumea intreaga, mai ales in China, iar noi le promitem fanilor lui ca vom fi atenti si vom trata cu respect imaginea sa", a declarat Franck Cooper, unul dintre directorii de marketing ai grupului Pepsi. Pe langa cutiile Pepsi Cola, grupul doreste sa se asocieze cu diversi muzicieni si producatori de spectacole pentru a reinterpreta piese de succes ale megastarului cu ocazia unor evenimente live, in lunile viitoare.

Clauzele financiare ale acestui nou contract nu au fost date publicitatii. Potrivit Wall Street Journal, primul contract semnat cu Pepsi, in 1984, i-a adus cantaretului Michael Jackson cinci milioane de dolari. El l-a "costat" pe artist si cateva suvite de par, din cauza incendiului produs pe platoul unde se filma spotul televizat.

Potrivit fondului care administreaza averea starului, contractul cu Pepsi este primul contract de publicitate semnat dupa moartea cantaretului. El a fost incheiat pentru a profita cat mai mult de isteria generala asteptata pentru 18 septembrie, cand grupul Sony va sarbatori, cu mare pompa, implinirea a 25 de ani de la lansarea celebrului album "Bad".

Fondul a pus deja in vanzare, inclusiv pe site-ul oficial al lui Michael Jackson, pe care il administreaza (www.michaeljackson.com), o intreaga gama de produse cu preturi intre cinci si 300 de euro. Printre acestea se regasesc un single pe vinil si un geamantan si un tricou inspirat din videoclipul "Bad", trei CD-uri, casete demo inedite si DVD-ul legendarului concert pe care starul american l-a sustinut pe stadionul Wembley din Londra in 1988.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#profit brand Michael Jackson, #bani Michael Jackson , #Muzica