Startup-ul de inteligență artificială Humane a lansat oficial joi 9 noiembrie, mult așteptatul său dispozitiv AI. Videoclipul de lansare arată gadgetul AI efectuând apeluri, răspunzând la
Jill Abramson, fostul director editorial al The New York Times, planuieste sa lanseze un business in domeniul jurnalismului si sa ofere o suma de 100.000 de dolari pentru realizarea unui singur
Din ce in ce mai multe website-uri impun plata pentru vizualizarea articolelor publicate. In urmatorii ani, daca industria romaneasca va urma natural tendinta mondiala, se va plati pentru accesul la
Site-ul de partajare de fisiere video YouTube, detinut de grupul Google, planuieste sa lanseze un serviciu muzical premium, prin intermediul caruia videoclipurile si melodiile vor putea fi accesate
Washington Post, unul dintre ultimele mari ziare americane cu continut online gratuit, va introduce sistemul cu abonament in urmatoarele luni, potrivit editiei de joi a publicatiei Wall Street
Microsoft pregateste lansarea unui smartphone Windows sub propriul brand. Prototipul, incadrat in segmentul premium al pietei, este deja functional si in curs de testare, potrivit unor surse din
"Diamantul este cel mai bun prieten al fetelor", dupa cum ne spune cantecul lui Marilyn Monroe, insa pare a deveni si cel mai bun prieten al investitorilor.
New York Times ar putea face prima sa achizitie din ultimii trei ani, a anuntat Janet Robinson, CEO-ul companiei. Acesta a explicat ca Times Co. se afla in pozitia in care isi permite, in sfarsit, sa
Cotidianul american New York Times a atras circa 225.000 de abonati de la introducerea taxei de acces pentru continuturile online, in martie 2011, si pana in prezent. In cel mai recent raport
Daca in urma cu cativa ani, ziarele isi publicau articolele gratuit pe Internet in speranta de a aduce cifre mai mari de trafic si deci castiguri din reclame online, acum tot mai multe publicatii
Mai multe publicatii si statii TV din Slovacia s-au reunit intr-o singura platforma, care a introdus o taxa pentru continuturile online, urmand astfel modelul aplicat de mari companii de media,