Numele unei companii este probabil la fel de important precum activitatea acesteia; daca vrei sa fii cunoscut, ai nevoie de un nume rasunator si usor de retinut, arata Playtech.ro.
Internetul creeaza lucruri noi si interesante in fiecare zi: companii, cuvinte, acronime si noi trenduri care patrund adanc in viata, cultura si chiar dictionarul nostru.
Acronime precum LOL, OMG sau FYI au devenit un limbaj comun pentru utilizatorii programelor de mesagerie si de retele sociale.
Criza datoriilor din Europa a devenit o adevarata criza de identitate pentru Germania. Sporirea sanselor ca Grecia sa intre in faliment i-a lasat doar doua optiuni celei mai puternice natiuni de pe
Exista de 40 de ani, desi a fost nevoie de un deceniu pana sa primeasca numele pe care il poarta si acum: email. Email-ul a trecut de la stadiul de forma de comunicare folosita de cei pasionati
CV-ul tau este menit sa afiseze realizarile tale si sa te diferentieze de ceilalti candidati, insa exista anumite cuvinte, expresii sau fraze care iti pot deghiza calificarile. De exemplu, daca un
Cu o prezenta de 100 de ani in Romania, Siemens a reusit in tot acest timp sa construiasca un parteneriat stabil cu societatea romaneasca. Marti, compania a celebrat cu fast implinirea unui secol de
Daca exista un loc in care anchetatorii trebuie sa intre dupa un mic curs de pregatire, acela e bursa.N-am primit telefon si nici mandat sa-l apar pe Dinu Patriciu, insa nu ma pot opri sa nu apar
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite