Dorin Boerescu ne-a povestit despre primii pasi ai marketingului afiliat in Romania si cum a fost impresionat de sumele castigate din afiliere chiar inainte de a deveni CEO al 2Parale.
Dupa ce Marius Pahomi, seful Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care este strategia de marketing afiliat a companiei eMAG, azi, concurentul direct, platforma 2Parale, raspunde prin
Roxana Dumitru si Adina Sasu au lansat primul magazin online cu articole pentru copii create de designeri romani, o idee de business neexploatata pana acum, cel putin in Romania.
eMAG intra pe piata de publicitate online, prin intermediul propriului sistem de marketing afiliat Profitshare. Mutarea arunca eMAG in lupta directa cu 2Parale - care isi propune dublarea retelei in
Dorin Boerescu, directorul executiv al celei mai mari retele de marketing afiliat din Romania, 2Parale, asteapta plin de nerabdare 2013, la sfarsitul caruia estimeaza ca reteaua pe care o conduce va
Magazinul online evoMAG.ro, specializat in vanzarea de produse IT&C, a platit in ultimii trei ani comisioane in valoare de peste 140.000 de lei catre afiliatii din pltforma 2Parale.
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite