Doina Levintza, Irina Schrotter sau Catalin Botezatu vor deveni, la un moment dat, istorie. Cine sunt tinerele vedete de pe scena modei romanesti care iti vor crea tinuta de business in urmatorii ani?
Chiar daca au reusit sa-si faca un brand in Romania, Catalin Botezatu, Irina Schrotter sau Ingrid Vlasov, se bazeaza, cateodata, exclusiv pe exporturi pentru a-si vinde colectiile. Iata in ce tari
Anul acesta se accentueaza tendinta femeii spre clasic si sofisticat. In orice situatie ai fi, hainele fine si rafinate, ce seamana cu cele purtate de actrite in anii '60, sunt un "must-have". Asadar
Cea mai mare fatada media din Europa s-a dovedit a fi un succes atat din punctul de vedere al brandului, reusind sa plaseze Bucurestiul pe axa New York-Londra a outdoor-ului spectacular, dar mai ales
Ca in fiecare an, designerii isi pun talentul si pasiunea in slujba actelor de caritate, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun. Brazi inediti, creati de personalitati ale modei romanestie,
Ajuns la cea de a 4-a editie, P&G Beauty Club a prezentat tendintele sezonului primavara-vara 2006, in viziunea si interpretarea specialistilor sai.Noile tendinte au fost ilustrate cu tinute si
"Italienii din Como m-au intrebat ce doream sa vand. Am spus: cravate! Mi s-a raspuns: cravate vand toti! Tu trebuie sa vinzi mai mult - un brand. Trebuie sa vinzi life-style" spune Gabriel Muraru,
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite