Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o serie
Samsung, Google si Apple au fost desemnate de catre romani cele mai inovatoare branduri de tehnologie in 2020. Studiul a fost realizat pentru revista Biz de Unlock Market Research, in luna martie
Clever, una dintre cele mai importante aplicatii de mobilitate urbana din Romania, va deveni FREE NOW in urmatoarele luni, parte din grupul international de mobilitate urbana "NOW", lansat de Daimler
BRAT continua sa se implice in organismele internationale ale industriei de media si publicitate. Impreuna cu membrii Federatiei Internationale a Birourilor de Audit si Certificare (IFABC), din al
Anul trecut, dispozitivele care functioneaza in baza comenzilor vocale - precum Siri de la Apple, Google Home si Alexa de la Amazon - au reprezentat "de departe cea mai perturbatoare tehnologie".
Deciziile presedintelui american Donald Trump, mai ales cea legata de imigratie, nu au fost deloc bine primite nici de o serie de mari companii americane. Mai multe au renuntat la colaborarea cu
In aceasta primavara, Cluj-Napoca va fi locul de intalnire pentru liderii din zona IT si a tehnologiei. Motivul acestei intalniri este conferinta Techsylvania, unul dintre cele mai mari evenimente de
Gigantii Apple si Google si-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, in conditiile in care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a
In topul celor bune branduri din lume, realizat de firma de consultanta Interband, Toyota (locul 6) este cea mai valoroasa companie auto, urmata de BMW (locul 11), Mercedes-Benz (locul 12) si Ford
Apple a devansat Google, devenind cel mai valoros brand din lume, cu 247 de miliarde de dolari, in crestere cu 67% fata de anul trecut, potrivit clasamentului anual Brand Z realizat de WPP si
Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, urmat indeaproape de Google, cei doi giganti IT americani fiind singurele companii cotate la mai mult de 100 de miliarde de dolari.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
Cum a reusit Google sa depaseasca Yahoo? Cum a devenit Apple cea mai valoroasa companie? Sau cum au aflat toti de Intel? Raspunsul este simplu. Sau, mai exact, simplitatea.
Titlul de "cel mai valoros brand" nu mai apartine Apple, in 2014, dupa o "domnie" de trei ani consecutiv. Conform raportului 2014 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand, Google detine acum acest
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al noualea an consecutiv, inregistrand o crestere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, fata de 2013, potrivit unui top al brandurilor la
O agentie de evaluare a ajuns la concluzia ca Mos Craciun este cel mai valoros si puternic brand din lume, depasind cu mult Apple, Google, IBM sau Microsoft.
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Desi criza economica a afectat afacerile din toata lumea, unele companii au reusit sa treaca cu bine de aceasta perioada dificila si sa isi intareasca pozitia pe piata.
Toyota si-a pastrat locul intai printre companiile auto, in cadrul topului 100 Best Global Brands. Brandul Toyota valoreaza mai mult de 30 de miliarde de dolari. Pe locurile urmatoare s-au plasat
Brandingul este important pentru o companie pentru ca poate aduce venituri suplimentare si poate consolida imaginea unui produs sau a unui serviciu in ochii consumatorilor.
Google a preluat locul intai de la Facebook pe piata americana a anunturilor publicitare afisate online, intarindu-si astfel rolul deja dominant de pe piata.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 100 miliarde de dolari, urmat la distanta de Coca-Cola si Microsoft, potrivit unui top realizat de Eurobrand.
Apple s-a mentinut anul trecut pe prima pozitie in topul celor mai valoroase branduri din lume, dominat de companiile din sectorul IT&C, potrivit unui raport prezentat marti de Millward Brown,
Dupa Apple, Coca Cola sau Bank of America, investitorii romani pot tranzactiona la Bursa de Valori Bucuresti si actiuni ale Google, Microsoft sau McDonald's.
Investitorii romani care vor cumpara actiuni la companii listate la bursa de la New York vor cere ca standardele de transparenta respectate de bursa americana sa fie aplicate si la BVB, a declarat
iPad ar putea deveni curand numele general pentru tablete, daca judecam dupa succesul de care s-a bucurat tableta Apple si efectul pe care un astfel de succes l-a avut, de-a lungul timpului, asupra
Companiile nu se mai multumesc sa-si imparta piata. Google vrea sa produca gadget-uri, Amazon telefoane, iar Apple nu mai este demult doar un producator de calculatoare. Scopul fiecareia este sa