Gigantii Apple si Google si-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, in conditiile in care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a
Gigantul IT Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce compania producatoare de jucarii Lego este, suprinzator, cea mai puternica din lume.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
Titlul de "cel mai valoros brand" nu mai apartine Apple, in 2014, dupa o "domnie" de trei ani consecutiv. Conform raportului 2014 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand, Google detine acum acest
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Desi criza economica a afectat afacerile din toata lumea, unele companii au reusit sa treaca cu bine de aceasta perioada dificila si sa isi intareasca pozitia pe piata.
Toyota si-a pastrat locul intai printre companiile auto, in cadrul topului 100 Best Global Brands. Brandul Toyota valoreaza mai mult de 30 de miliarde de dolari. Pe locurile urmatoare s-au plasat
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 100 miliarde de dolari, urmat la distanta de Coca-Cola si Microsoft, potrivit unui top realizat de Eurobrand.
Apple s-a mentinut anul trecut pe prima pozitie in topul celor mai valoroase branduri din lume, dominat de companiile din sectorul IT&C, potrivit unui raport prezentat marti de Millward Brown,
Coca Cola isi pastreaza prima pozitie in topul celor mai valoroase branduri din intreaga lume, urmata de IBM si Microsoft. In top 100 Best Global Brands 2011 se mai regasesc si nume precum Google,
Dupa ce Brand Finance a numit Google cel mai valoros brand din lume, BrandZ contesta acest top, afirmand ca Apple este pe primul loc. Oricare ar fi adevarul, cele doua nume valoreaza mai mult decat
Google este si in acest an cel mai valoros brand din lume, evaluat la 114 miliarde de dolari, urmat in top de alti trei giganti ai lumii IT, IBM, Apple si Microsoft, in timp ce valoarea celor mai
Coca-Cola, Microsoft si IBM raman cele mai importante trei branduri din lume, dupa criteriul valorii actiunilor, arata un studiu recent orientat catre cele mai importante companii pe plan mondial si