Constructorul auto francez Renault SA vrea sa tina pasul cu rivalii in incercarea de a profita de cresterea cererii pentru automobile electrice in Europa, prin lansarea de noi modele, posibil cu
Masinile electrice ar putea reprezenta viitorul industriei auto, caci sunt mai prietenoase cu mediul inconjurator decat cele ce folosesc combustibilii fosili. Insa au un mare dezavantaj: pretul prea
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
Producatorul american de automobile electrice Tesla Motors vrea sa deschida fabrici in Europa si Asia, anticipand cresterea cererii din aceste regiuni in urma lansarii unei masini cu baterii mai
Faptul ca masina cu cea mai puternica crestere a vanzarilor in Europa este o marca romaneasca spune multe despre strategiile de produs ale constructorilor auto mondiali pe pietele dezvoltate, arata
Dacia era, in 2004, doar o marca anonima din Europa de Est. Dar in 8 ani, presedintele vizionar al Renault, Louis Schweitzer, a reusit sa transforme marca auto romaneasca in fenomenul Europei, scrie
In doar cativa ani, constructorul Dacia cu autoturismele sale ieftine s-a impus pe piata automobilelor gratie unui concept inedit ale carui beneficii ajuta acum compania-mama, Renault, sa se mentina
Grupul auto francez Renault este pe punctul de a face un anunt cu privire la modele sale pe segmentul de varf (high-end), a declarat duminica ministrul francez al Industriei, Arnaud Montebourg.
Grupul japonez Toyota nu vrea sa lanseze masini foarte ieftine pentru a-si creste vanzarile pe pietele emergente, deoarece ar pierde din profitabilitate, si va continua sa se concentreze pe clientii
Skoda, producatorul ceh de automobile preluat de Volkswagen dupa caderea comunismului, vrea sa se dezvolte de doua ori mai rapid decat compania-mama, devenind urmatoarea "masina populara", dupa ce
Volkswagen (VW) intentioneaza sa inceapa in 2012 productia unui automobil low-cost, bazat pe modelul VW Polo, la fabrica sa din Kaluga, din centrul Rusiei, a declarat joi Marcus Osegowitsch,
Renault, in incercarea de a mentine pozitia pe piata europeana a automobilelor de lux, intentioneaza sa sprijine acest segment prin importuri din Coreea de Sud, strategie care ar putea fi afectata de
SUV-ul Duster, pentru care s-au format liste de asteptare ca pentru un Ferrari, se va prezenta oficial la Geneva pe 2 martie si in Romania pe 6 martie.Duster, cel mai mediatizat model din istoria
Renault si Dacia vor vinde 500.000 de automobile low-cost in acest an, similar cu nivelul inregistrat anul trecut, in pofida crizei financare si recesiunii care au "facut ravagii" pe unele piete
Este cel mai ieftin automobil de serie din lume, fiind astfel si cel mai accesibil, insa Nano poate deveni una dintre cele mai greu de obtinut masini ale anului. Din cauza cererii imense, compania
Constructorul auto francez Renault SA intentioneaza sa utilizeze platforma sa de productie a actualului model ieftin Logan pentru a produce o versiune si mai ieftina a acestui automobil destinat
O gama cuprinsa intre 9.101 si 13.000 de euro. Un evantai de preturi care ar putea corespunde oricarei masini de oras: C1, Ka, Panda, pentru a da doar cateva exemple. Cu toate acestea vorbim de un
Pe masura ce cresterea cererii de noi automobile stagneaza pe pietele dezvoltate, companiile auto investesc in dezvoltarea unor modele low-cost destinate pietelor emergente.Renault a debutat in
Poate invata Detroit-ul ceva din experienta Renault de la Mioveni? Potrivit unora nu e nimic de aflat, ca nu se potriveste masina cu piata lor, insa daca ne dam un pas inapoi si ne gandim de doua ori
Mitsubishi Motors Corp. va lansa in anul 2010 un automobil low-cost, iar pietele tinta vor fi cele din Europa, India si Asia de Sud-Est, potrivit presedintelui companiei, Osamu Masuko, citat de
Compania indiana Ajanta vrea sa-i depaseasca pe cei de la Tata Motors si promite o masina electrica ce ar putea costa intre 2.100 si 2.200 de dolari, scrie ziarul Times of India. "Compania deja
Omenirea se confrunta cu cel putin doua crize globale majore: deficitul de resurse si problemele legate de incalzirea globala. Extensia acestor crize in economie si in viata oamenilor este cat se
Renault nu va introduce pe piata europeana automobilul low cost care va fi produs in colaborare cu Nissan si compania indiana Bajaj, dar ar putea folosi componente ale acestuia la modelele mai scumpe
Salonul Auto de la Geneva reflecta din plin recesiunea economica mondiala, cresterea pretului carburantului si eforturile constructorilor auto de reducere a emisiilor poluante, in acord cu noile
Producatorul de automobile Fiat va construi o varianta a modelului Albea Sedan pentru a concura cu modelul Logan. Reprezentantii Fiat si-ar dori ca noua lor masina sa coste sub 10.000 euro. Noul
Tata Motors, cel mai mare producator indian de automobile, vrea sa ajunga la o productie anuala de aproximativ un milion de masini din modelul pe care compania vrea sa-l comercializeze incepand cu
Compania indiana Tata Motors a semnat intelegerea prin care obtine un imprumut de trei miliarde dolari, de la Citigroup si JPMorgan, pentru a finanta achizitia Jaguar si Land Rover, spune o sursa
Constructorul Skoda, marca cu cele mai bune vanzari pe piata romaneasca, a decis sa construiasca un model low-cost complet nou, renuntand la ideea unei reinterpretari a modelului din clasa mica,
Ideea unei masini fiabile, dar ieftine, pentru pietele emergente este promitatoare pentru marci precum Toyota, Fiat, NIssan sau General Motors, care spera sa atinga acelasi succes ca si Renault cu