Grupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, l-a recrutat pe fostul presedinte de la Seat (marca din grupul Volkswagen), Luca de Meo, pentru postul de director general, in incercarea de a se
Constructorul auto francez Renault SA vrea sa tina pasul cu rivalii in incercarea de a profita de cresterea cererii pentru automobile electrice in Europa, prin lansarea de noi modele, posibil cu
Constructorul auto francez Renault, proprietarul Dacia, si-a anuntat joi intentia de a asambla doua modele low-cost (Logan si Duster) in Nigeria via un joint venture cu conglomeratul local Coscharis,
Ikea va extinde programul sau de inchiriere de mobila pe 30 de piete, in conditiile in care grupul suedez vrea sa se indeparteze de vanzarea de produse de mobila low-cost care sunt ulterior aruncate,
"Este mai mare daraua decat ocaua!". Fara sa fi auzit vreodata zicala romaneasca, seful companiei Ryanair, Michael O'Leary, tocmai a ajuns la aceeasi concluzie.
Daca stati mult prea bine cu banii si doriti ca toata lumea sa intoarca privirea dupa caruciorul de copii in care iti plimbi prichindelul, producatorul britanic de automobile Aston Martin a venit cu
Irlandezii au cumparat in primele noua luni ale acestui an peste 2.400 de automobile marca Dacia, in crestere cu 111% in ritm anual, ceea ce face din subsidiara Renault marca cu cel mai puternic ritm
Samsung Electronics investeste 15 miliarde de dolari (15.600 miliarde de woni) intr-o fabrica de procesoare, ca urmare a rezultatelor mai slabe obtinute din cauza competitiei acerbe pe piata
Renault va pune capat parteneriatului incheiat cu compania britanica Caterham, care avea ca obiectiv construirea de masini sport si va lansa pe cont propriu automobilele sport sub marca Alpine.
PSA Peugeot Citroen, cel mai mare producator auto francez, a convenit un plan de salvare de 5,27 miliarde euro cu guvernul francez si compania chineza Dongfeng Motor, care vor prelua 28% din
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
PSA Peugeot Citroen si compania chineza de stat Dongfeng Motor au convenit principalii termeni ai unui parteneriat industrial si comercial care include o infuzie masiva de capital in producatorul
Producatorul american de automobile electrice Tesla Motors vrea sa deschida fabrici in Europa si Asia, anticipand cresterea cererii din aceste regiuni in urma lansarii unei masini cu baterii mai
Faptul ca masina cu cea mai puternica crestere a vanzarilor in Europa este o marca romaneasca spune multe despre strategiile de produs ale constructorilor auto mondiali pe pietele dezvoltate, arata
Vanzarile de autoturisme noi din Uniunea Europeana au scazut in luna iunie la minimul ultimilor 17 ani, pe fondul recesiunii si somajului ridicat, Romania inregistrand unul dintre cele mai abrupte
Companiile din China care produc automobile vor fi competitive pe piata mondiala doar peste 10 ani, cu conditia sa isi creasca cheltuielile destinate cercetarii si dezvoltarii, sustine compania de
Marii producatori auto muta concurenta pe segmentul low cost, pregatind mai multe lansari pentru perioada urmatoare, intr-o incercare de a recupera din pierderile incasate pe alte segmente.
Unul dintre motivele care explica rezistenta relativa a companiei Renault este deschiderea de fabrici "low-cost" in Romania si Maroc. Renault detine Dacia, un producator roman de succes cu marja mai
In 2012 industria auto s-a caracterizat prin pierderi masive pe piata europeana si nevoia de reorientare a companiilor fie catre noi piete, fie catre noi strategii pentru a reusi sa ajunga din nou la
Cel mai mare producator auto din Europa, Volkswagen, va fabrica masini low-cost, cu preturi incepand de la 5.000 de euro, pentru pietele in dezvoltare.
In doar cativa ani, constructorul Dacia cu autoturismele sale ieftine s-a impus pe piata automobilelor gratie unui concept inedit ale carui beneficii ajuta acum compania-mama, Renault, sa se mentina
Producatorii de automobile nu vor putea obtine profit in urmatorii ani in Europa, au declarat mai multi reprezentanti ai principalelor companii din domeniu, in cadrul Salonului Auto de la Paris.
Producatorul auto american Ford intentioneaza sa dezvolte un model low-cost bazat pe subcompactul Fiesta, care va fi vandut in intreaga lume, dar nu va fi un brand independent low-cost.
Comenzile pentru modelul low-cost Dacia in Franta au crescut cu 28% in luna august, comparativ cu aceeasi luna din 2011. In acelasi timp, comenzile Renault in Franta au scazut cu 20% in august, a
Grupul auto francez Renault este pe punctul de a face un anunt cu privire la modele sale pe segmentul de varf (high-end), a declarat duminica ministrul francez al Industriei, Arnaud Montebourg.
Strategia de afaceri a grupului Renault include o dezvoltare a capacitatii de productie din Africa, unde se asteapta ca vanzarile marcii Dacia sa creasca vertiginos, pe fondul indepartarii populatiei
Renault ia in calcul introducerea a doua marci, sport si de lux, si continuarea extinderii pe pietele emergente, pentru a-si reduce expunerea pe piata de volum din Europa, aflata in contractie