Premierul Viorica Dancila anunta ca Autostrada Comarnic-Brasov nu se va construi in parteneriat public-privat, ci va fi declarata in prima sedinta CSAT de importanta nationala si va fi construita din
Autoritatile fiscale din Bulgaria, care au implementat cu succes un program de modernizare realizat cu sprijinul Bancii Mondiale, program pe care Romania l-a abandonat dupa sase ani de amanari si
Au existat discutii consistente cu Banca Mondiala pentru proiectul autostrazii Comarnic - Brasov, s-a avansat o solutie, insa la nivel guvernamental s-a ales ca acest proiect sa fie introdus in
Parlamentarul USR Catalin Drula critica, in termeni duri, decizia Guvernului de a renunta la intelegerea cu Banca Mondiala pentru tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov, spunand ca situatia generata
Dupa 13 ani de balbaieli si amanari, e posibil ca statul roman sa fi reusit in sfarsit sa puna cruce constructiei sectorului Ploiesti-Comarnic-Brasov al Autostrazii A3.
Banca Mondiala nu a primit nicio comunicare oficiala de la Guvern despre anularea proiectului de pregatire pentru autostrada Ploiesti-Brasov, a declarat, vineri, Tatiana Proskuryakova, manager de
Ministrul Finantelor, Eugen Teodorovici, a declarat, sambata, referindu-se la informatiile conform carora Guvernul renunta la proiectul cu Banca Mondiala pentru autostrada Comarnic - Brasov, ca
Banca Europeana de Investitii (BEI) este pregatita sa sprijine proiectul autostrazii Comarnic - Brasov, a declarat luni, la Palatul Victoria, vicepresedintele BEI, Andrew McDowell, intr-o conferinta
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat, marti, contractul de proiectare si executie pentru varianta de ocolire a orasului Comarnic. Drumul are rolul de a
Contractul pentru constructia in concesiune a autostrazii Comarnic - Brasov va fi semnat, probabil, anul viitor, a declarat marti Alexandru Nastase, seful Departamentului pentru Proiecte de
Ministrul Transporturilor Ioan Rus sustine ca autoritatile vor stabili in toamna daca sunt intrunite conditiile de semnare a contractului pentru constructia in concesiune a autostrazii Comarnic -
CNADNR arata ca in prezent sunt in desfasurare "activitatile prealabile" semnarii contractelor de finantare si al celui de concesiune pentru autostrada Comarnic - Brasov si precizeaza ca obtinerea
CNADNR a selectat consortiul Vinci (Franta) - Strabag (Austria) - Aktor (Grecia) pentru constructia in concesiune a tronsonului de autostrada Comarnic - Brasov, cu o lungime de 58 de kilometri.
Constructorul autostrazii Comarnic - Brasov va fi desemnat in decembrie, lucrarile estimate la 1,2-1,3 miliarde euro ar putea incepe in aprilie, iar de finantarea proiectului s-au aratat interesate
Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructura de Interes National si Investitii Straine, Dan Sova, anunta intr-un interviu acordat Business24 ca va cere o ancheta in cazul semnarii contractului
Coruptia, managementul prost si incapacitatea de a utiliza fondurile europene au franat dezvoltarea infrastructurii romanesti. Ludovic Orban, fost ministru al Transporturilor, a vorbit intr-un
In loc sa fie o tara de tranzit din care sa castige foarte mult, Romania ar putea deveni o insula de liniste econonica totala. "Daca intarziem 3-4 ani cu inceperea constructiei autostrazii
Ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Anca Boagiu, a declarat joi ca a fost informata de CNADNR ca, din septembrie 2010 pana in prezent, au fost aplicate constructorilor penalitati de 40 de
Statul roman tine cu tot dinadinsul sa demonstreze ca este cel mai slab administrator. Statul tinde sa devina un perceptor care incaseaza banii fara sa se intrebe, apoi, cu ce eficienta administreaza
Romania trebuie sa investeasca pentru urmatorii 10 ani trei miliarde de euro anual in infrastrusctura nationala, a declarat vineri ministrul Transporturilor, Ludovic Orban.
Romania va trebui sa investeasca anual intre patru si cinci miliarde euro anual in urmatorii 10 - 15 ani pentru a construirea a circa 3.000 de kilometri de autostrada si pentru intretinerea retelei