In prima jumatate a anului 2020 se anunta numeroase oportunitati de cariera. O noua editie a celui mai important proiect national Internship & Trainee Marathon revine in perioada februarie - mai 2020
Samsung, Coca-Cola si Lidl ocupa primele trei pozitii in editia Top Social Brands 2018. Ele sunt urmate in Top 10 de Avon, Vodafone, KFC, Banca Transilvania, Telekom, McDonalds si Orange.
Lansarea Top Social Brands, clasamentul celor mai influente branduri in social media aflat la a X-a editie, se va lansa in data de 5 iunie in cadrul conferintei cu acelasi nume. Conferinta reuneste
Revista Biz a lansat a noua editie Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternica prezenta in social media. Samsung, Coca Cola si Avon ocupa primele trei pozitii in editia Top Social
Revista Biz a lansat a noua editie Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternica prezenta in social media. Samsung, Coca Cola si Avon ocupa primele trei pozitii in editia Top Social
Promovarea companiilor este in plin proces de reinventare. Conform EY Romania, 91% dintre companiile locale considera social media un avantaj competitiv, iar 74% folosesc aceste platforme pentru
Proiectele Mind Treat Studios au castigat anul acesta o sumedenie de premii la nivel international, printre ele numarandu-se si o aplicatie care foloseste recunoasterea faciala pentru a controla
Care e diferenta dintre un manager si un lider? Ce trebuie sa facem pentru a descoperi adevaratul nostru potential? Ce facem cand ne pierdem motivatia? Ce este un brand personal si de ce avem nevoie
Conceptul de neuromarketing a aparut prima data in 2002, iar primul studiu stiintific a fost publicat in 2004 in revista Neuron. In acest studiu, cercetatorii de la Baylor College of Medicine au
Superbrands Romania a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata, ca prima etapa in editia 2015, aflata acum in plina derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si
Trei doamne puternice tin in mana imaginea marilor producatori de bauturi si mancare din Romania. La cinci ani dupa infiintarea agentiei Hello, au ales sa se specializeze si sa ofere expertiza maxima
Agentia CarnationGroup a intrat in forta in noul an, abordand un nou nume - POSSIBLE- si un nou logo. Dupa un proces de rebranding desfasurat in doua etape, POSSIBLE intra in jocul digital regional
Stefan Iarca, Country Head - CarnationGroup part of POSSIBLE, este unul din managerii care au schimbat imaginea Romaniei in fata profesionistilor din zona de digital din intreaga lume.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
F.Charm a lansat acum cateva saptamani piesa "You and I", impreuna cu supermodelul Ayyan, melodie care pe YouTube se apropie de 200.000 de vizualizari.
Reteta succesului pare lipita definitiv de unele marci, chit ca pe piata alte produse similare incearca din rasputeri sa devina concurenti seriosi in bransa.
Titlul de "cel mai valoros brand" nu mai apartine Apple, in 2014, dupa o "domnie" de trei ani consecutiv. Conform raportului 2014 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand, Google detine acum acest
Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansand rivalul Apple, care a detinut acest titlu timp de trei ani consecutiv, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat de firma de
Sorin Blaga si-a pus amprenta pe proiectele de comunicare ale Philip Morris, Rompetrol si Adevarul, iar acum este directorul celei mai mari companii de consumer engagement cu si mai multe nume mari
O agentie de evaluare a ajuns la concluzia ca Mos Craciun este cel mai valoros si puternic brand din lume, depasind cu mult Apple, Google, IBM sau Microsoft.
Un studiu recent a aratat ca internautilor-consumatori le displac cel mai mult greselile gramaticale, in interactiunea lor online cu marile companii. Vestea e una foarte proasta pentru Pepsi, care
Ciocolata Heidi este brandul in calitatea caruia romanii au cea mai mare incredere, urmat de Santal si Zewa, in timp ce Coca-Cola, Pepsi si Kinder sunt asociate cu traditia, iar lactatele Pilos si
Arctic, OMV Petrom Marketing, BAT Romania, Philip Morris Trading si Coficab au fost cele mai importante si performante companii din Romania in 2012, intr-un clasament care cuprinde 300 de societati
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport
Coca Cola si Pepsi, doi rivali consacrati, vor fi reprezentanti de cea mai mare agentie de publicitate din lume, infiintata prin fuziunea Omnicom si Publicis, companiile care ocupau locurile 2,
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la