Ferrari, compania italiana renumita pentru echipa sa de Formula 1 si automobilele sport de mare putere, lanseaza duminica o linie vestimentara, iar doua zile mai tarziu va redeschide un restaurant in
In timp ce comertul electronic se afla in plina ascensiune, reputatia spatiilor fizice devine din ce in ce mai compromisa. Este oare offline-ul "Calul Troian" necesar ca magazinele online sa isi
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al noualea an consecutiv, inregistrand o crestere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, fata de 2013, potrivit unui top al brandurilor la
Fie ca aspiri sa fii urmatorul Gucci sau esti doar curios cum se construieste un imperiu al luxului, in acest weekend iti recomandam "Alchimistul Luxului", o carte ce urmeaza sa fie lansata in luna
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Producatorii brandurilor de lux, desi au evitat in ultimii ani sa patrunda in mediul online pentru a-si pastra o nota de exclusivism, incep acum sa realizeze potentialul comertului online.
Vanzarile pe piata produselor de lux din Romania au scazut cu 30% in primele sase luni ale acestui an, comparativ cu perioada similara din 2011, potrivit CPP Luxury Industry Management Consultants
Succesul brandurilor de lux din Spania s-a impus prin ofertele de turism de tip "city break", excursii de weekend destinate exclusiv shopping-ului pentru produsele de lux din Spania.
In plina recesiune sunt cativa oameni care indraznesc sa pronunte cuvantul "lux". Nu se gandesc numai la materiale scumpe si piele de crocodil, ei recomanda si investitiile in companiile care produc
Anuntul inchiderii celui mai vechi magazin Stefanel din Romania a aprins din nou discutiile legate de disparitia brandurilor de lux de pe Calea Victoriei. Asa sa fie? "In Romania, Stefanel a devenit
Brandurile de lux BMW, Louis Vuitton sau Rolex au ramas intre preferintele consumatorilor in ciuda reducerilor de bugete cauzate de criza financiara. Succesul lor este asigurat de calitatea,
Companiile care doresc sa inceapa o afacere in China trebuie sa tina cont, mai presus de toate, de obiceiurile locale si preferintele consumatorilor chinezi, mai ales atunci cand vine vorba de brand
Brandurile de lux Louis Vuitton, Gucci si Dolce&Gabbana, producatorul francez de accesorii de lux pentru barbati JM Weston, dar si unul din liderii pietei accesoriilor de lux, Hermes, si-au anuntat
Luxul nu mai este atribuit doar unei categorii sociale exclusiviste. Acesta devenit accesibil oricarui individ cu cel putin 100.000 euro in cont. Exista la ora actuala in Romania atatea branduri de
Un brand de lux nu apare de pe o zi pe alta. Fie ca este vorba de creatori de imagine, designeri sau stilisti celebri, orice succes are in spate o poveste inceputa in urma cu zeci de ani, presarata
In ceea ce priveste afinitatea fata de astfel de obiecte, tara noastra este mai apropiata de Rusia si Ucraina, decat de Polonia sau Ungaria . Haine, genti si ceasuri de mii de euro nu sunt multi
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume, conform unui studiu intocmit de compania Millward Brown si prezentat de revista Forbes. Acesta valoreaza 25,74 de milioane de dolari, un