Peste doar cativa ani inteligenta artificiala va fi un subiect lipsit de senzational, caci binomul om-masina va fi cea mai lucrativa forma de colaborare, intalnita la tot pasul.
Consumul de ciocolata a urcat semnificativ pe fondul cresterii puterii de cumparare a romanilor, astfel ca piata de profil va atinge in acest an un nivel istoric, ce ar putea depasi 5 miliarde de lei
Trei doamne puternice tin in mana imaginea marilor producatori de bauturi si mancare din Romania. La cinci ani dupa infiintarea agentiei Hello, au ales sa se specializeze si sa ofere expertiza maxima
Franco Del Fabbro este noul CEO al producatorului de ciocolata Heidi de la 1 iulie, pozitie detinuta din 2008 pana acum de Erwin Vondenhoff.
Sorin Blaga si-a pus amprenta pe proiectele de comunicare ale Philip Morris, Rompetrol si Adevarul, iar acum este directorul celei mai mari companii de consumer engagement cu si mai multe nume mari
Ciocolata Heidi este brandul in calitatea caruia romanii au cea mai mare incredere, urmat de Santal si Zewa, in timp ce Coca-Cola, Pepsi si Kinder sunt asociate cu traditia, iar lactatele Pilos si
Grupul francez Carrefour, belgienii de la Louis Dellhaize care detin Mega Image si Cora sau concernul german Lidl & Schwarz sunt cativa dintre investitorii straini in retail care au continuat, in
Gisele Bundchen, Heidi Klum si Kate Moss s-au transformat in ultimul an din top modele in adevarati “moguli”, iesind din lumina reflectoarelor in postura de designeri, antreprenori
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite