DevTalks România, cea mai amplă conferință dedicată dezvoltatorilor software şi profesioniștilor IT din România, revine în format fizic la Romexpo, Pavilion B1, pe 21-22 Iunie, unde se vor
Care e diferenta dintre un manager si un lider? Ce trebuie sa facem pentru a descoperi adevaratul nostru potential? Ce facem cand ne pierdem motivatia? Ce este un brand personal si de ce avem nevoie
Producatorul de bere SABMiller incearca cu orice pret sa introduca pe piata globala a consumului de bere un nume care sa fie recunoscut de bautorii de bere de pe toate continentele. Nu este prima
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
Cea mai mare competitie de design din lume, A'Design Award and Competition, a premiat cu aur agentia romaneasca de branding Storience, la categoria "Design grafic si comunicare vizuala", pentru
Arctic, OMV Petrom Marketing, BAT Romania, Philip Morris Trading si Coficab au fost cele mai importante si performante companii din Romania in 2012, intr-un clasament care cuprinde 300 de societati
Heineken a fost o mica berarie, numita De Hooiberg, pana cand un tanar de 22 de ani, pe nume Gerard Adriaan Heineken a cumparat-o, in 1864. 150 de ani mai tarziu, devine un brand international, cu
Incepand cu data de 25 august, DJ-ii romani cu abilitati de producator pot inscrie demo-uri in competitia Heineken Music Thirst Studio 2006, anunta un comunicat al companiei. Marele premiu consta
Agentia Sister&Co a dezvoltat campania de lansare ambalajului premium (PET) de 1L pentru Gosser, brand. Berea Gosser este una dintre cele mai cunoscute si apreciate beri din Austria, avand si o
Heineken Romania, lider pe piata autohtona de bere, cu o cifra de afaceri bruta de peste 200 mil. euro, estimeaza o crestere de peste 25% a vanzarilor in perioada de vara, fata de sezonul estival
In ultimii doi ani, grupul WPP a cumparat 44 de agentii de publicitate, in timp ce Omnicom si-a adaugat in portofoliu 16 companii. Piata mondiala de comunicare se concentreaza in jurul a sase mari
Monica Cercelescu si Andrei Hategan, jurnalistii care au castigat marele premiu al concursului Heineken pe tema incalzirii locale pentru presa,tocmai s-au intors de la Amsterdam.
Ogilvy Group a sarbatorit cea de-a doua serie de absolventi ai programului 360 Degree Development Center dedicat angajatilor grupului la nivel de junior si middle management. Programul 360 Degree
Senior Interactive este agentia pe care Renault a ales-o sa-i gestioneze proiectele online pe piata locala. Agentia se va implica elaborarea strategiei, creatie si dezvoltarea de proiecte online