Bucurestiul va avea un brand turistic in viitorul apropiat si va fi promovat in strainatate din acest an cu viata de noapte din Centrul Vechi, cu zona verde a orasului, Palatul Parlamentului si
Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) a lansat ideea de brand "Litoralul Verde", o marca prin care agentiile ANAT doresc sa sustina statiunile Eforie Nord, Eforie Sud, Techirghiol,
Zilele acestea, de 1 Mai si Paste, mass-media face la greu comparatii intre Romania si vecinii sai din punct de vedere turistic, accentuand pe Bulgaria si Ungaria. Si intr-un fel au dreptate: chiar
Identitatea vizuala a brandului turistic al Romaniei a fost prezentata, miercuri, la New York, in cadrul unui eveneniment care a reunit profesionisti din industria turismului si jurnalisti
Eulogio Bordas, liderul asocierii THR-TNS (THR- Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA si Taylor Nelson Sofres SA), care realizeaza brandul turistic al Romaniei, a declarat marti ca turistii
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite