Cel mai nou hotel deschis in zona de business a Capitalei, Courtyard Bucharest Floreasca, a incheiat 2019 cu un grad de ocupare de aproximativ 40%, o medie remarcabila pentru finalul de an pentru un
Faptul ca autoritatile tin Romania sub potentialul sau de dezvoltare reprezinta pentru multi un imbold suficient de puternic pentru a pleca din tara in cautarea unei vieti mai bune. Pentru cativa
Domeniul Dracula Danes este modelul unei afaceri romanesti de succes. De aproape 3 decenii, complexul turistic din inima Transilvaniei aduce impreuna oameni pasionati de bun gust, calitate, natura,
Targurile de Craciun din Romania au crescut numeric, dar in lipsa unei strategii unitare de promovare, inclusiv din partea agentiilor de turism, raman atractii locale si business-uri pentru
Turistii se indreapta tot mai mult catre rezervarile online de tip do-it-yourself, de aceea multe agentii de turism traditionale vor disparea de pe piata in urmatorii 10-15 ani, iar accentul se va
Daniel Mischie conduce cel mai important brand romanesc din industria restaurantelor, un grup de 19 restaurante si cafenele sub brandurile Caru' Cu Bere, Hanu' lui Manuc, Pescarus, Hanul Berarilor,
Industria de evenimente (Meetings, Incentives, Conventions and Exhibitions - MICE) aduce in mod direct, in Romania, circa 500 de milioane de euro anual, sume inca mici daca ne comparam cu tarile
Bucurestiul a evoluat mult din punct de vedere turistic in ultimii cinci ani si a devenit principala destinatie turistica a Romaniei pe partea de incoming, ca numar de turisti, insa are nevoie de
Intr-o zi in care Romania a fost paralizata de greve si proteste, nu unul, ci doi ministri din Guvernul Grindeanu nu au gasit subiect mai bun de dezbatere decat schimbarea brandului din tara din
Dupa ce ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre, a anuntat ca vrea sa schimbe frunza din brandul de tara cu o oaie, pentru a construi imaginea turistica a tarii in jurul legendei Miorita, Internetul
Ministrul Turismului, Mircea Dobre (PSD), vrea sa schimbe brandul turistic al Romaniei, inlocuind frunza Elenei Udrea cu o oaie, aluzie la Miorita. Oamenii de afaceri care au fost informati oficial
Hanu' lui Manuc este, in momentul de fata, unul dintre cele mai faimoase si longevive localuri ale Bucurestiului. Cu o traditie de aproximativ 200 de ani, Hanu' lui Manuc a fost martorul multor
Numele Farmec rezoneaza in mintea fiecarui roman, indiferent de varsta. Cu o istorie de 125 de ani si o cifra de afaceri de 152 milioane de lei in 2014, brandul este un adevarat veteran cu infatisare
Primaria din Alba Iulia lanseaza un blog oficial al orasului, un instrument util si pe intelesul tuturor de promovare a schimbarilor in bine prin care Cealalta Capitala a Romaniei a trecut in ultimii
Bucurestiul va avea un brand turistic in viitorul apropiat si va fi promovat in strainatate din acest an cu viata de noapte din Centrul Vechi, cu zona verde a orasului, Palatul Parlamentului si
Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) a lansat ideea de brand "Litoralul Verde", o marca prin care agentiile ANAT doresc sa sustina statiunile Eforie Nord, Eforie Sud, Techirghiol,
Mesterul olar Ionel Cococi, din comuna Vadastra, prin ceramica sa lucrata in stil neolitic a reusit sa aduca in actualitate o cultura straveche - Vadastra si acest fapt i-a schimbat viata, devenind
Strabate inima Orientului Mijlociu, de la Israel la Iordania, intr-un circuit bine pus la punct, in care singura ta grija sa fie fotografiile si relaxarea.
Giancorrado Ulrich, presedintele Vitis Metamorfosis, a vazut, inca din 2001, o asemanare intre regiunea Dealu Mare si Toscana prin "potentialul ei fantastic, solurile sale si conditiile optime".
Autoritatea Nationala pentru Turism a explicat considerentele luate in calcul pentru a investi peste 790.000 de lei in promovarea brandului turistic national la concertul Tom Jones sau promovarea
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) da bani grei pentru ca brandul national sa fie promovat printre spectatorii nationali. Institutia a platit 140.000 de euro pentru promovarea brandului
Ministrul pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri si Turism, Maria Grapini, spune ca nu vrea ca firmele din turism sa participe la targurile internationale de profil doar pentru ca standul este gratuit,
Detestat in timpul vietii, dictatorul megaloman roman Nicolae Ceausescu (1918-1989) a devenit o atractie turistica: dupa casa in care s-a nascut si vilele sale, va fi deschisa publicului si cazarma
De ani si ani de zile, tot discutam despre cum sa atragem mai multi turisti straini in Romania. Ba, mai mult, de cativa ani avem si fonduri de promovare consistente, deci nu ne-am putea plange de
Turismul din Romania are nevoie de investitii de cel putin 10 miliarde de euro, pentru a redeveni competitiv si pentru a creste numarul de turisti care vin in tara. Din pacate, cu mici exceptii,
Ministrul delegat pentru IMM, Mediul de Afaceri si Turism, Maria Grapini, a declarat duminica, la Realitatea TV, ca a lansat o competitie pentru a face sub-branduri in turism.
Sub forma unui contract de "servicii de promovare a brandului turistic national, prin intermediul vectorului de imagine - pilotul Mihai Marinescu in cadrul Campionatului Mondial de Automobilism",
Recent m-am intors din Dubai, unde am participat la cel mai important targ de turism din Orientul Mijlociu, Arabian Travel Market (ATM), la invitatia companiei aeriene flydubai.