Peste jumătate (56%) dintre români spun că vor face cheltuieli mai mari în perioada sărbătorilor din decembrie 2023 - ianuarie 2024, comparativ cu anul trecut, potrivit unui studiu referitor la
Călin Andrei este antreprenor cu experiență în mediul de afaceri încă din 2010, tatăl a doi copii și fondator al platformei de e-commerce Drool.ro, dedicată produselor pentru
Noul Fairy oferă aceleași rezultate impecabile chiar și în apă rece și îi invită pe consumatori să spele vasele la temperaturi mai scăzute pentru a economisi energie.
Deși de multe ori nu ne dăm seama, totul este reglementat în jurul nostru. De la tensiunea din priză până la conținutul de sare din cremwursti, totul trebuie să se conformeze cu anumite
90% dintre romanii din mediul urban intentioneaza sa ramana acasa de Paste anul acesta in contextul pandemiei de coronavirus, arata ultimele date (culese in perioada 6-10 aprilie) din studiul
Vitacom Electronics, companie romaneasca fondata in 1991, organizeaza anual conferinta Consumer Electronics & Accessories Resellers (CEARC). In urma celei mai noi editii, derulata pe 17 septembrie
5 to go a fost nominalizat in cadrul The European Coffee Awards, premii de prestigiu ale industriei cafelei si ale segmentului "to go" din Europa si Orientul Mijlociu. Astfel, in premiera, un brand
Agricultura este o afacere riscanta, expusa conditiilor meteorologice, insa noile tehnologii ii pot ajuta pe agricultori sa atenueze toti acesti factori de risc.
Cele mai bune idei de afaceri apar atunci cand niciun risc sau sacrificiu nu pare prea mare. Alexandru Alecu, spre exemplu, a pus bazele Videt.ro in 2011 din bursa lui de student, pe vremea cand
Proiectul Asociatiei Daruieste Viata dedicat constructiei primului spital de Oncologie si Radioterapie Pediatrica din Romania va beneficia de o sponsorizare record de 10 milioane de euro din partea
Mihai Vinatoru a creat un business numit Digital Workforce sau, pe romaneste, forta de munca digitala. Numele pe care l-a ales spune multe despre modul in care a anticipat cum va evolua mediul de
In 2009, cand putini romani se gandeau sa-si cumpere un frigider sau un aragaz de pe internet, trei tineri gaseau momentul ideal sa-si deschida un magazin online cu electrocasnice mari.
Febra cumparaturilor a cuprins din nou Romania, la inceput de primavara, si, pentru ca timpul nu ne mai permite sa strabatem magazinele, online-ul este cea mai la indemana solutie.
A fi "propriul sef si a nu depinde de nimeni" este o dorinta la care visam din prima zi in care ne-am angajat. Si totusi, dupa 5-10 ani de angajare, putini sunt cei care au curajul sa faca aceasta
Operatorul de pariuri sportive Superbet, cu obligatiuni emise din aceasta toamna pe piata alternativa AeRO de la Bucuresti, si-a lansat, marti, la Varsovia, in mod oficial, operatiunile pe piata din
Un parfum fin isi va cauta intotdeauna femeia care sa-i reprezinte delicatetea aromelor integrate intr-un buchet unic. O femeie isi va cauta mereu parfumul de lux care sa-i evidentieze calitatile
Daniel Boaje a facut parte din echipa care, in urma cu 20 de ani, aducea in Romania hamburgerii americani si cartofii prajiti cunoscuti in toata lumea. Pe 16 iunie 1995, a pus bazele McDonald's
Numele Farmec rezoneaza in mintea fiecarui roman, indiferent de varsta. Cu o istorie de 125 de ani si o cifra de afaceri de 152 milioane de lei in 2014, brandul este un adevarat veteran cu infatisare
Superbrands Romania a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata, ca prima etapa in editia 2015, aflata acum in plina derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si
Catalina Lazar este de profesie economist, insa pasiunea pentru arte a atras-o iremediabil catre design. Indrumata de designerul Adrian Oianu, tanara si-a creat deja propriul brand, K11 Clothes
Pentru a deveni un Superbrand, un brand trebuie sa fie onest pentru consumatori, inspirational pentru un Brand Manager si profitabil pentru un business, explica Raluca Costache, coordonator al
Managerul chinez Hermes Song conduce biroul regional din Romania al TP-LINK, liderul de piata pe segmentul routerelor wireless. El incearca, asadar, sa-i faca pe romani sa inteleaga aceste noi
Tendintele anului 2014 in materie de mix de marketing arata ca, la capitolul promovare in media, singurul mediu in care s-a inregistrat o crestere este cel online.
Oana Stan si-a creat, la doar 24 de ani, propria linie de dermatocosmetice profitand de bogatiile naturii din orasul sau natal, Techirghiol. Ideea de business paseste acum, incet, pe urmele marilor
Adina Mocanasu a intrat in lumea afacerilor in 2010 cu un business de infrumusetare ce a atras in scurt timp atentia in piata, iar in 2013 vine cu un alt proiect din care fac parte nume mari din
Lucian Radulescu a prezentat saptamana aceasta la Bucuresti televizorul oficial al Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2014 si a vorbit despre evolutia sa in cadrul Sony Romania din anii '90 si pana
Clientul de "business to business" prefera mai degraba o abordare directa, in timp ce clientul de "business to consumer" trebuie curtat mai mult, trebuie "indragostit" de brand. Pentru cel din urma,
Ciocolata Heidi este brandul in calitatea caruia romanii au cea mai mare incredere, urmat de Santal si Zewa, in timp ce Coca-Cola, Pepsi si Kinder sunt asociate cu traditia, iar lactatele Pilos si
Radu Tanase, impreuna cu arhitectul Bogdan Jantea, puneau in 2010 bazele restaurantelor Calif, o afacere care, in 2013, urmeaza sa atinga o cifra de afaceri de 600.000 de euro.