Odata cu cresterea numarului de cazuri si a masurilor luate de autoritati pentru prevenirea raspandirii COVID-19, efectul asupra mediul de afaceri este tot mai puternic, majoritatea industriilor sunt
Piata globala a produselor contrafacute a ajuns sa se umfle la nivelul unei industrii, "fake"-urile puse in vanzare atingand valoarea de 461 miliarde de dolari, dupa cum arata o analiza a
Singles Day sau anti-Valentinul chinezesc cum este cunoscut in Asia ar putea aduce profituri nesperate companiilor de e-commerce din China. Anul trecut, gigantul Alibaba a inregistrat singur vanzari
World Luxury Expo isi incheie, marti, cele trei zile de expozitie de la hotelul Ritz-Carlton din Riyadh. Expozitia, care are loc pentru prima data in Arabia Saudita, prezinta produse apartinand celor
In ultimii ani, piata cupoanelor s-a dezvoltat foarte mult, iar site-uri precum Redutti, Adulmec, FunDeals, Top Deals sau Groupoun castiga bani frumosi din...reduceri.
Desi China sufera de pe urma incetinirii cresterii economice, apetitul pentru produse de lux se mentine. Remy Martin, producatorul faimosului coniac Louis XIII, care se vinde la un pret mediu de 2500
Vanzarile de produse de lux in 2012 ar putea atinge cifra de 302 miliarde de dolari la nivel mondial, cu 4% mai mult decat in 2011, indica studiul Euromonitor.
Vanzarile producatorilor de lux pe piata din China ar putea fi influentate de schimbarea atitudinii consumatorilor, care devin mai pretentiosi in legatura cu bunurile pe care le cumpara. In plus,
Cele mai mari trei conglomerate de lux din lume - LVMH, PPR si Richemont - au raportat castiguri ridicate in prima jumatate a acestui an, pe fondul cresterii pe segmente precum ceasurile si
Louis Vuitton va deschide la sfarsitul acestei saptamani cel mai mare magazin din China al acestui brand, localizat in Shanghai. Magazinul va avea o scara aurita in forma de spirala si un etaj la
Producatorul de haine si accesorii de lux Louis Vuitton a deschis recent primul magazin de bijuterii si ceasuri intr-una dintre cele mai cunoscute zone comerciale din Paris.
Atunci cand Tata Motors a cumparat de la Ford marcile Jaguar si Land Rover, in 2008, pentru 2,5 mld. dolari, investitorii au celebrat prin vanzarea actiunilor detinute la cele doua companii. Dar cine
Sfarsitul lunii martie a fost unul plin de evenimente in lumea producatorilor de lux. Chanel si Gucci sunt doar doua nume care au anuntat extinderea retelelor.
Jaguar va prezenta in acest an primul sau automobil sport din ultimii 40 de ani, F-Type, un model decapotabil cu doua locuri, cu intentia de de a concura producatori germani precum Porsche, relateaza
O serie de state de la marginea sau din apropierea Europei Occidentale devin noi centre de productie a confectiilor, odata cu cresterea salariilor din China, marile branduri descoperind furnizori
Dupa rezultate record obtinute in 2011, specialistii estimeaza o diminuare a ritmului de crestere a vanzarilor pentru piata retailerilor de lux, potrivit unui raport publicat de HSBC Global Research.
Criza economica a muscat puternic din profitul mai multor producatori auto, considerati, in urma cu doar cativa ani, prea mari ca sa se prabuseasca. Realitatea financiara a demonstrat ca branduri
Cunoscuta pentru "reproducerea" oricarui lucru, de la telefoane mobile pana la masini sau chiar lanturi de magazine, China reuseste sa surprinda prin propriile sale branduri.
Castigul rapid la bursa ramane una dintre cele mai mari tentatii ale investitorilor, in ciuda crizei. Optimismul acestora a crescut, in urma publicarii raportului Citi, care sustine ca gigantii din
China va vinde cu 3 procente mai multe masini in 2011, fata de 2010, pana la 17.7 milioane de untitati, ocupand astfel primul loc in topul vanzarilor la nivel mondial. Pe locul doi se vor afla
Producatorul italian de articole de lux Prada vrea sa lanseze in iunie o oferta publica initiala la bursa din Hong Kong, pentru a obtine circa doua miliarde de dolari (1,6 miliarde euro), potrivit
Dupa anii in care principalele tinte ale falsificatorilor au fost produsele de lux, din cauza crizei economice au inceput sa fie contrafacute si articole mai ieftine, chiar si hartia igienica,
Brandurile de lux BMW, Louis Vuitton sau Rolex au ramas intre preferintele consumatorilor in ciuda reducerilor de bugete cauzate de criza financiara. Succesul lor este asigurat de calitatea,
Divizia germana a General Motors pare a fi atat de importanta pentru consiliul director al companiei, incat acesta a ales sa sfideze Guvernul si chiar propriul sau presedinte, insistand sa pastreze
Companiile care doresc sa inceapa o afacere in China trebuie sa tina cont, mai presus de toate, de obiceiurile locale si preferintele consumatorilor chinezi, mai ales atunci cand vine vorba de brand
Criza mondiala ne-a facut pe toti sa cheltuim mai putin si mai atent, insa brandurile de lux par a fi rezistente sau cel putin asa spun reprezentantii lor.Dar specialistii se intreaba daca numele,
Brinza de bivolita sau de burduf, tinuta business, ia sau palinca sint citeva dintre produsele romanesti care ar putea entuziasma piata occidentala. Cu conditia ca romanii sa fie mai agresivi si mai
Luxul nu mai este atribuit doar unei categorii sociale exclusiviste. Acesta devenit accesibil oricarui individ cu cel putin 100.000 euro in cont. Exista la ora actuala in Romania atatea branduri de