La cat de accesibil si de popular e internetul astazi nu e de mirare ca ponderea bugetelor alocate campaniilor de outbound si inbound marketing tinde sa creasca in favoarea celor din urma.
Robert Trandafir a pariat pe piata online din Romania inca de la inceputuri, chiar daca domeniul era foarte tanar si nici forta de munca bine calificata nu se gasea pe atunci.
(P) Raspunsul intrebarii din titlu este afirmativ. Orice site care doreste sa atraga clienti pentru servicii sau pentru produse are nevoie de vizibilitate in motoarele de cautare.
In 2015 nu mai este un secret ca dispozitivele mobile si internetul sunt elemente de baza ale comertului. Daca te gandesti sa deschizi un magazin, de la site incepe totul.
Orice brand isi doreste ca utilizatorii sa fie fericiti datorita "relatiei" lor. Realitatea este insa ca putine firme reusesc sa faca asta, spune Ana-Maria Bogdan, General Manager R/GA Romania.
Reducerile de preturi au inceput cu mult inainte de "Black Friday, tot mai multe companii incercand, prin diverse campanii, sa castige cat mai multi cumparatori, iar in ultimele zile, termenul "black
Facebook ridica sau coboara o companie. Social media nu mai poate fi neglijata, iar companiile trebuie sa fie atente cum isi fac intrarea pe scena acestui mediu de comunicare.
Masurile dure de austeritate, pentru respectarea acordului de finantare cu institutiile financiare internationale, au determinat mii de firme din Romania sa se transfere in Bulgaria, unde taxele mai
Dezbaterile privind bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale sunt un bun prilej de a trece in revista cifrele importante ale economiei romanesti, dar si felul in care vad politicienii
Un studiu recent al prestigioasei firme-parteneriat de consultanti KPMG (unul din "Cei 5 Mari" - "Big Five") demonstreaza fara echivoc ca Intreprinzatorului din Romania ii lipseste inca -
Grecii escaladeaza sistemul bancar * Dolarul, in cadere libera * Rompetrol Group raporteaza pierderi de 20 milioane de dolari * Marcile incep sa treaca granita * Muzica legala se vinde greu *
Multinationalele dau tonul, firmele romanesti sunt inca timide. Desi se afla inca intr-o perioada "de asezare", piata romaneasca a cercetarii de marketing ar putea creste anual cu 15-20%.Potrivit
Companiile esueaza din multe motive. Ghinionul are rolul sau, desigur, insa dezastrul survine, de obicei, din cauza unei legi fundamentale - hibe la nivelul ideii intiale, al strategiei, al executiei
Specialistii in marketing urmaresc din spatele caruciorului ce cumparam si de ce.Pot parea simpli angajati ai magazinului sau simpli cumparatori. Se diferentiaza totusi de ceilalti pentru ca isi
Din modestie, sincera sau mimata, firmele sunt discrete cu bugetele alocate implicarii sociale.Multinationalele cheltuie milioane de euro convinse ca RSC va face diferenta pe o piata cu oferte
Guvernul Romaniei va aloca 75 de milioane de euro pentru promovarea imaginii turistice a Romaniei, in proiectul "Brandul de turism al Romaniei" de care se vor ocupa cele mai importante asociatii din