Divizia de Data Analytics & Insights din DWF a început o campanie națională de sprijinire a business-urilor cu prezență online, care au un site de tip lead generation, un magazin online sau un
Cifra de afaceri a pietei serviciilor de posta si curierat din Romania a avansat cu 16% fata de 2017 si a depasit cu aproape 90% nivelul din 2009, ajungand la aproape 4,8 miliarde de lei in 2018,
Carrefour anunta ca a decis sa plafoneze pretul pentru pana la 500 de produse esentiale, in perioada 25 martie - 19 aprilie, pentru a reduce nivelul de neprevazut, in aceasta perioada de
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) a anuntat ca a facut controale duminica, pe 22 martie, in marile magazine, ca sa afle daca acestea au luat suficiente masuri pentru
Grupul francez de distributie Carrefour a raportat joi un profit net de 1,13 miliarde de euro pentru anul 2019, comparativ cu pierderi de 561 milioane de euro in 2018, in pofida diminuarii cifrei de
In urma celor 4 Hackathoane desfasurate simultan weekend-ul trecut in Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu si Timisoara, 45 de tinere echipe de start-up tehnic se alatura celor 28 deja calificate dupa
Romanii au ocazia sa afle online, in apropierea Sarbatorilor de iarna, care este pretul alimentelor si al carburantilor prin intermediul Monitorului Preturilor, platforma care a fost pusa in
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) transmite ca a gasit nereguli majore - de natura sa puna in pericol sanatatea romanilor - in timpul unui control de amploare desfasurat in
Carrefour Romania lanseaza Duminica Verde si propune romanilor o noua traditie in zilele de duminica: un consum responsabil de resurse, bazat pe reducere, refolosire si reciclare.
GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, alaturi de partenerii iSense Solutions, lanseaza rezultatele studiului anual "Comertul electronic pe piata din Romania".
Carrefour Romania continua programul "Punem pret pe plastic" si lanseaza Plata Cu PET-ul in 6 orase din tara! "Punem Pret pe Plastic" este un program de economie circulara adresat reducerii
GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, isi anunta startul. Cele doua zile de conferinta vor avea loc pe 4 si 5 noiembrie la Teatrul National Bucuresti, unde speakeri
Autoritatile de mediu vor trebui sa elaboreze, impreuna cu producatorii de produse din plastic de unica folosinta, o strategie pentru a reusi implementarea Directivei europene care introduce noi
Performanta in e-commerce-ul romanesc a fost recompensata pentru al 13-lea an consecutiv la Gala Premiilor eCommerce 2018. 95 de magazine online inscrise anul acesta in Competitia GPeC s-au luptat
In 2015, Uber introducea pentru prima data conceptul de comert conversational prin optiunea de a activa o cursa prin aplicatia messenger. Ideea de baza pe care consumatorul o simtea era ca prin
101 magazine online si-au exprimat intentia de participare anul acesta la Competitia GPeC, din care 95 au intrunit criteriile de preselectie si au fost acceptate in concurs.
Organizatiile sindicale de la Carrefour Franta intentioneaza sa organizeze o greva "exceptionala" in timpul weekend-ului de Paste, pentru a critica programele de restructurare prin care conducerea
Caracatita scumpirilor a inceput sa se extinda la fructe si legume, dupa ce preturile au crescut accelerat in luna noiembrie la carne, lapte si oua, iar importurile mari din ultima perioada, ca
Dupa ce sambata au inchis mai devreme, iar duminica, de Paste, au fost inchise toata ziua, unele supermarketuri incep, luni, sa isi deschida portile, in timp ce altele raman inchise. Dintre cele care
In majoritatea statelor din Europa de Vest, daca vrei sa-ti cumperi ceva de mancare, o sticla de apa, tigari sau racoritoare, seara sau in timpul noptii, iti este aproape imposibil sa gasesti un
Supermarketurile vor fi inchise, duminica, de Paste, pe 1 mai, bancile nu vor lucra nici luni, insa mall-urile sunt pregatite sa primeasca clienti de Paste.
Produsele cumparate online pot fi cu pana la 40% mai ieftine comparativ cu cele achizitionate din magazinele traditionale, pe perioada campaniilor promotionale, cele mai mari diferente fiind
Totalul magazinelor, atat din comertul modern, cat si din cel traditional, si unitatilor HoReCa din Romania se situa la finalul anului trecut de 122.101, potrivit firmei Vektor MF, care apreciaza ca
Sectorul dominant al celui de-al treilea trimestru al anului este cel al investitiilor, iar volumul celor din primele 3 trimestre ale anului este estimat la 809 milioane de euro, cea mai ridicata
Producatorii romani de legume-fructe sunt asteptati, in perioada 7-13 august, in oricare hipermarket Carrefour din tara pentru a deveni parteneri si furnizori ai lantului de magazine, potrivit unui