Stefan Iarca, Country Head - CarnationGroup part of POSSIBLE, este unul din managerii care au schimbat imaginea Romaniei in fata profesionistilor din zona de digital din intreaga lume.
Totalul magazinelor, atat din comertul modern, cat si din cel traditional, si unitatilor HoReCa din Romania se situa la finalul anului trecut de 122.101, potrivit firmei Vektor MF, care apreciaza ca
Grupul Carrefour pregateste lansarea pe piata romaneasca a conceptului de magazine Supeco, situat intre discounter si cash&carry si care mai exista doar in Spania, retailerul incepand procesul de
Retailerii continua sa-si extinda retelele de magazine din Romania, odata cu apropierea sarbatorilor de iarna, care este cea mai buna perioada pentru cumparaturi, pe o piata unde preturile
Fondul sud-african New Europe Property Investments (NEPI), unul dintre cei mai activi investitori de pe piata imobiliara romaneasca in ultimii ani, a preluat 70% din proiectul Mega Mall, situat in
Cel mai mare mall regional din zona de sud a Romaniei, Ploiesti Shopping City, o investitie de 65 de milioane de euro, a fost inaugurat, joi, acesta gazduind peste o suta de magazine, fast food-uri
Cel mai mare retailer din Europa a inregistrat rezultate financiare in scadere in 2011. Vanzarile companiei au scazut chiar si in ultimul trimestru al anului, perioada in care, pana acum,
Carrefour va deschide miercuri un supermarket in Alexandria, judetul Teleorman, al 28-lea din tara si primul din provincie in 2010, potrivit NewsIn.Pe 25 august va fi deschis un nou hypermarket la
Concurenta pe piata de retail se inteteste. In timp ce hypermarketurile isi indreapta atentia spre orasele mari, iar supermarketurile se orienteaza catre cele cu peste 20.000 de locuitori, mall-urile
In conditiile in care in Romania exista putine mall-uri si supermarket-uri in comparatie cu tarile din Uniunea Europeana, investitorii straini demareaza noi proiecte care sa vina in intampinarea
Estimarile din acest an ale specialistilor bancari dau ca sigura cresterea semnificativa a numarului de carduri de credit co-branded. Bancile intaresc previziunile, lansand noi produse. Cei mai
In zona Lujerului din Bucuresti se va forma cea mai mare zona comerciala din Bucuresti si din tara. Investitia in doua centre comerciale, aflate la o aruncatura de bat unul de celalalt, se ridica la
Traducerea celui mai nou volum se lanseaza astazi, la ora 0.00Varianta in limba romana a volumului sase din seria A"Harry PotterA" va aparea, ca prin magie, la Carrefour Orhideea si in Librariile
Un alt supermarket se pregateste se intre pe piata din Romania. Compania germana Kaufland isi va deschide primul hiper-magazin din Romania chiar zilele acestea. Arma pe care se bazeaza pentru a iesi
In selecta familie a rezidentilor din noul oras Baneasa nu intra decit cei care se pot lauda cu salarii de minimum 4.000 de euro.Practic, pentru a-si permite cea mai ieftina locuinta din acest nou
Carrefour a deschis miercuri la Zalau cel de-al doliea supermarket al sau de pe piata de profil din Romania prin rebranduirea magazinului Artima in Carrefour Express.
Cel de-al optulea supermarket Carrefour Romania a fost deschis la Lugoj. Cel mai nou magazin Carrefour face parte din reteaua Carrefour Express si este unul din cele din cele 21 de magazine Artima pe
Romanii au prins gustul vacantelor in parcuri de distractii, desi preturile sunt inca destul de piperate. Carrefour si grupul german Rewe, proprietarul Selgros si Penny Market, fac bani si din turism
In perfect acord cu ritmul in care romanii isi burdusesc carucioarele de cumparaturi, pietele si vestitele A"circuri ale foameiA" din capitala se transforma in centre comercialeImensa piata de consum
Lanturile mari de retail din Romania isi maresc in fiecare an cota din totalul pietei de vanzari, iar potentialul de crestere pentru hipermarketuri si supermarketuri ramane ridicat, potrivit
Piata de placi ceramice va atinge anul acesta o valoare de 186 milioane de euro, iar pentru 2009 se estimeaza o crestere cuprinsa intre 10% si 12%, a declarat joi pentru NewsIn directorul general al
Procesul de dezvoltare rapida a companiilor de retail din Romania va continua inca patru-cinci ani, dupa care piata va trece printr-un proces de consolidare, cu preluari care vor reduce numarul