In timpul pandemiei, romanii au citit mai mult, iar, conform reprezentantilor librariei Antic ExLibris, cititorii au cumparat semnificativ volume si din alte categorii decat beletristica (unde
Bogatia incepe cu o idee, insa partea cea mai dificila nu este neaparat aceea in care iti gasesti inspiratia, ci etapa de tranzitie de la stadiul in care esti "omul cu ideea" la "omul cu banii".
Criza nu a afectat piata de carte din Romania. Statisticile arata ca vanzarile la carte motivationala si business se mentin la un nivel constant, comparativ cu literatura si ghiduri practice, la care
Ana Maria Androne, Coordonator Marketing Editura ALL
Nu au inca o traditie, dar asta nu le-a impiedicat sa invadeze librariile si sa puna stapanire definitiv pe tarabe. Sunt in acelasi timp dispretuite si cautate, frunzarite, cumparate, citite pe furis
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite