Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) propune Ministerului Finantelor tiparirea bacsisului pe nota de plata din restaurante, initiativa agreata de o parte dintre proprietarii localurilor,
Catalin Mahu, proprietarul lantului de restaurante La Mama si cafenelelor Cafepedia, a pornit businessul cu un restaurant pentru a inlocui ceea ce i-a lipsit cand lua masa in oras: mancarea gatita
"Daca trebuie sa te apuci sa sapi santuri, sapi santuri, pentru ca o faci pentru tine si pentru afacerea ta. Pana la urma, asa faci ca lucrurile sa mearga si clientul va fi multumit. Exemplul
Lantul de restaurante A"La MamaA" a avut, anul trecut, o cifra de afaceri de patru milioane de euro, la o investitie totala, in cele patru restaurante, de aproape un milion de euro. Cu o retea ce
Catalin Mahu, proprietarul celor doua lanturi, descopera potentialul celorlalte orase mari din tara. Primul pas, la Cluj. Ocafenea Cafepedia va fi deschisa, in cateva saptamani, la Cluj, iar pana la
Intrebati ce ar face daca si-ar pierde afacerile, unii dintre cei mai bogati romani au raspuns ca ar lua-o de la capat, investind in alte domenii. De exemplu,
Trotter Restaurant isi propune ca in urmatorii cinci ani sa aiba o retea de 50 de francizori pentru restaurantele "La Mama" in afara Bucurestiului, dar dezvoltarea lantului de restaurante se va
Circa 100.000 de clienti trec zilnic pragul celor 350 de cafenele de pe piata romaneasca. Cu un ritm de crestere de peste 35% anual, piata cafenelelor va mai cunoaste inca trei-patru ani de extindere
Compania A"La MamaA" a deschis ieri, in interiorul complexului comercial Carrefour Feeria, cel de-al cincelea restaurant al retelei. Concertul Paulei Seling si show-ul barmanilor profesionisti au
Sambata a fost inaugurat al saselea restaurant La Mama, in Piata Alba Iulia din Bucuresti. Paula Selling a incantat audienta, din nou, cantareata parand sa devina imaginea lantului de restaurante,
Pentru un pranz in doi, clientii platesc in medie 15 euro, iar chelnerului ii revine un "rest" de cel putin 10%. Nu platim doar consumatia, ci si serviciul. Suntem mai atenti cu chelnerii decat