Oana Sav a fondat Institutul de Marketing in 2011, din dorinta de a oferi sprijin si in Romania celor care isi doreau sa se perfectioneze in marketing prin programe profesionale certificate
Termenul de marketing reprezinta procesul prin care trece o companie pentru ca publicul tinta ales sa devina educat vizavi de produsele sau serviciile oferite. Este un proces prin care notorietatea
Cel mai mare eveniment de business din Capitala, Business Days, aduce un line-up de speakeri de top si continut premium adaptat nevoilor oamenilor de business, dar si cu un program international
Romania se situeaza pe locul 45 intr-un clasament al primelor 100 de tari ca valoare a brandului de tara, in crestere fata de locul 49 pe care se situa in 2017, in conditiile in care valoarea
Doi din zece salariati romani din mediul privat se declara loiali companiei pentru care lucreaza, in timp ce 70% spun ca ar lua in considerare o schimbare daca gasesc o varianta mai buna, iar la
Conform ultimelor raporturi Brand Finance Global 500 Amazon este cel mai valoros brand al lumii, ajungand la o valoare de 150,8 miliarde de dolari, dupa o crestere de peste 42% in ultimul an.
Antreprenorii romani au mare nevoie de mentori, iar Marius Ghenea este unul dintre oamenii de afaceri care inca isi dedica timp pretios pentru a-i indruma. Chiar daca admite ca anul 2017 a fost unul
Evenimentul evidentiaza performanta in business si reuneste leaderii si profesionistii care au impus ritmul si tendintele din domeniul afacerilor. Conferinta se desfasoara in perioada 20 - 24
Vremurile se schimba si marketerii trebuie sa tina pasul. Oricat de bine ar fi functionat in trecut regulile marketingului traditional, chiar daca inca se mai aplica pe alocuri, era digitala si-a pus
In cadrul agentiilor de PR la nivel global exista o incredere crescuta ca oamenii de marketing vor aloca mai multe fonduri relatiilor publice, conform unei cercetari realizate de Holmes Report.
Apple a devansat Google, devenind cel mai valoros brand din lume, cu 247 de miliarde de dolari, in crestere cu 67% fata de anul trecut, potrivit clasamentului anual Brand Z realizat de WPP si
Gigantul IT Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce compania producatoare de jucarii Lego este, suprinzator, cea mai puternica din lume.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, urmat indeaproape de Google, cei doi giganti IT americani fiind singurele companii cotate la mai mult de 100 de miliarde de dolari.
Razvan Cuc este unul dintre romanii care si-au dorit sa aiba propria afacere, imediat dupa '90. Decizia de a pune bazele PLUS GSM, insa, a fost momentul care l-a propulsat direct in topul oamenilor
Multi vor sa fie Warren Buffett. Si se pare ca se poate. Exista un Warren Buffett in industria hoteliera de lux, unul in pescuit, un alt Warren Buffett in Tampa, altul in Tailanda si un alt Warren
Titlul de "cel mai valoros brand" nu mai apartine Apple, in 2014, dupa o "domnie" de trei ani consecutiv. Conform raportului 2014 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand, Google detine acum acest
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al noualea an consecutiv, inregistrand o crestere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, fata de 2013, potrivit unui top al brandurilor la
Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansand rivalul Apple, care a detinut acest titlu timp de trei ani consecutiv, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat de firma de
Google ocupa prima pozitie intr-un clasament al companiilor care ofera cele mai mari salarii si prime angajatilor. Topul a fost realizat de Glassdoor, un site de joburi si cariere in care angajatii
O agentie de evaluare a ajuns la concluzia ca Mos Craciun este cel mai valoros si puternic brand din lume, depasind cu mult Apple, Google, IBM sau Microsoft.
Coca Cola si Pepsi, doi rivali consacrati, vor fi reprezentanti de cea mai mare agentie de publicitate din lume, infiintata prin fuziunea Omnicom si Publicis, companiile care ocupau locurile 2,
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Institutia americana Wells Fargo este cel mai valoros brand bancar din lume, fiind evaluat la 26,04 miliarde de dolari, potrivit unui top realizat de compania britanica de consultanta Brand Finance.
Omul de afaceri Marius Dosinescu a pus bazele primei florarii online din Romania, cu o investite initiala de 300 de euro, in 2003. Investitia s-a ridicat pana la 300.000 de euro, intre timp, insa
Brandingul este important pentru o companie pentru ca poate aduce venituri suplimentare si poate consolida imaginea unui produs sau a unui serviciu in ochii consumatorilor.