Companiile Grup Feroviar Roman (GFR), SNCF (Franta) si RZD (Rusia) vor primi avizul pentru a participa la etapa a doua a privatizarii companiei feroviare de transport marfa si pasageri TRAIN OSE din
Obiectivele prioritare ale Romaniei pentru anul viitor, din punct de vedere economic, ar trebui sa vizeze atragerea fondurilor europene si evitarea cu orice pret a implicarii politicii in economie,
Judetele Timis si Iasi au intrat in competitie pentru realizarea unui "superport" regional, care va conecta rute de transport rutier, feroviar si aerian, proiecte finantate cu fonduri europene, prin
Acordul Guvernului Romaniei cu FMI este mai important decat simpla discutie legata de clauzele lui sau intarzierea in care se afla. Acordul va configura economia romaneasca pe termen mediu si va
Dan Diaconescu a plecat la Munchen in Germania, fara sa ajunga la vreo concluzie in cadrul negocierilor pentru contractul de vanzare-cumparare a Oltchim. Noul actionar majoritar la combinatul din
Guvernul si-a asumat indeplinirea a 15 obiective in scrisoarea de intentie inaintata catre Washington la sfarsitul ultimei misiunii a Fondului Monetar International, dar dintre acestea numai 4 au
Grup Feroviar Roman si-a exprimat interesul pentru preluarea operatiunilor de transport de marfuri din Grecia, in concurenta cu grupul francez SNCF si compania nationala feroviara din Rusia, au
Vanzarea CFR Marfa catre banca ruseasca VTB este imposibila, deoarece compania detine infrastructura critica a Romaniei, spune Valentin Ionescu, fost ministru al Privatizarii.
Guvernul Ponta a venit, luni, in Parlament, pentru a cere votul de investitura. Procedurile au decurs fara probleme, noul Executiv obtinand 284 de voturi, din cele 231 cat avea nevoie. In aceasta
VTB, a doua mare banca de stat din Rusia, vrea sa investeasca "cateva sute de milioane de euro" in regiunea Balcanilor in urmatorii ani, vizand inclusiv privatizarea CFR Marfa, a declarat pentru
Anul 2012 este unul decisiv pentru statele slab dezvoltate ale Europei, care vor fi lasate sa se desurce singure de catre marile puteri europene, crede omul de afaceri Vladimir Cohn.
Propunerile neangajante ale celor doua firme romanesti, continind o componenta financiara, una tehnica si una sociala, se alatura altor zece oferte primite de statul ungar pentru privatizarea MAV
Statul nu va finaliza vanzarea companiilor incluse in planul de privatizare pentru acest an, din cauza organizarii alegerilor locale si parlamentare, procesul urmand sa fie amanat cel mai probabil
Directia de transport a marfurilor din cadrul SNCFR (CFR Marfa) va putea inainta o oferta pentru cumpararea MV Cargo (divizia de transport marfuri a Cailor Ferete Ungare -n.r.), dupa ce Guvernul