Asistența Call Center este o parte esențială a experienței clienților, iar calitatea acesteia este crucială pentru succesul unei companii. Din anii pandemiei, când interacțiunile clienților
99% dintre mesajele SMS primite de cumparatori sunt deschise, iar aproximativ 90% sunt citite in primele 3 minute de la primireLink unic de urmarire a unei comenzi, via SMS sau e-mailExperiente de
Majoritatea magazinelor online se concentreaza asupra celor mai importante momente din an in care pot derula campanii promotionale, dar calendarul le ofera si alte oportunitati care sa le ajute sa-si
In 2015, Uber introducea pentru prima data conceptul de comert conversational prin optiunea de a activa o cursa prin aplicatia messenger. Ideea de baza pe care consumatorul o simtea era ca prin
Nu ai nevoie de un studiu ca sa-ti confirme ca petreci abuziv de mult timp pe Facebook, dar oficialii companiei americane iti ofera cifrele oricum la intervale regulate.
Undeva in Banat a inceput o poveste, o poveste de business. Tinute vestimentare pentru ocazii speciale, tipuri diferite de rochii office, casual si sport, toate intr-o colectie cu peste 10.000 de
Research in Motion (RIM), producatorul telefoanelor BlackBerry, va lansa, miercuri, BlackBerry 10, platforma mobila cu care vrea sa reduca diferenta uriasa fata de liderii pietei de smartphone-uri,
Impatimitii Facebook se pot bucura acum de o aplicatie pentru calculator care le permite sa discute cu prietenii de pe celebra retea de socializare, fara a accesa site-ul.