Dupa ce presa a relatat marti ca vom plati o taxa ca sa mergem pe autostrada incepand cu 2017, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale a venit cu unele precizari.
CNADNR a incasat in anul 2014 mai mult de 85 de milioane de lei (peste 19 milioane de euro) din taxa de pod de la Fetesti, in timp ce, in primele sapte luni ale acestui an, la bugetul statului au
CNADNR ii anunta pe soferii care intentioneaza sa treaca granita in Bulgaria ca podul Giurgiu-Ruse se afla in lucrari de consolidare si recomanda 6 rute alternative.
Circulatia rutiera pe Podul de la Giurgiu se desfasoara cu restrictii, alternativ pe un singur sens, din cauza unor lucrari de reabilitare, primele de la darea in folosinta a podului, in 1954, anunta
Transalpina este deschisa circulatiei, a declarat, vineri, la Alba Iulia, ministrul Transporturilor, Ioan Rus, care a mentionat ca aceasta are statut de drum in lucru, cu restrictiile de rigoare.
Ministrul Transporturilor, Dan Sova, spune ca discutia despre taxarea autostrazilor este deocamdata una teoretica, iar taxele nu vor fi introduse in acest an sau in 2015.
Firma de constructii EKY-SAM a castigat, in cadrul unei asocieri cu firmele Transporturi Auto Botosani si Enviro Construct Iasi, un contract pentru reabilitarea si modernizarea infrastructurii
Centura Ploiesti Vest a fost redeschisa vineri circulatiei rutiere la capacitate maxima, nemaiexistand sectoare cu intreruperi sau lucrari la partea carosabila, a anuntat CNADNR, intr-un comunicat.
Autoritatile bulgare au solicitat introducerea de restrictii pe podul Vidin-Calafat pentru vehicule cu masa totala mai mare de 12 tone in vederea fluidizarii traficului turistic in sezonul estival, a
Pe mana lor au fost cedate cele mai importante lucrari de infrastructura din tara noastra. Sunt oameni de afaceri care se joaca cu sume in euro de noua cifre, bani publici in proportie covarsitoare.
Dupa sase ani de la integrarea in Uniunea Europeana, domeniul achizitiilor publice reprezinta inca un izvor nesecat de frauda si coruptie in Romania. Legislatia romaneasca este haotica, iar
Companiile din subordinea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii (MTI) au cheltuit sute de milioane de euro fara respectarea legislatiei sau nejustificat, potrivit unui raport de audit care
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale a platit circa 400 de milioane de euro lui Dorinel Umbrarescu si Nelu Iordache pentru lucrari de reabilitare si deszapezire si 14 kilometri de
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a atribuit miercuri trei contracte pentru servicii de supervizare a constructiei variantelor de ocolire Alexandria si
Ministrul Dezvoltarii Elena Udrea a precizat luni ca nu se cuvine a specula ca Programul national de dezvoltare a infrastructurii este dedicat comunitatilor conduse de primari PDL cata vreme acest
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) va organiza, in 24 septembrie, o licitatie deschisa pentru contractul de lucrari de reabilitare a DN24 si DN24B, pentru care
Inainte de a incepe lucrarile de reparatii la principalele drumuri nationale, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania ne anunta ca bugetul pentru 2010 este aproape epuizat
Romania a construit 281 de kilometri de autostrada (daca este luata in calcul refacerea completa a autostrazii Bucuresti-Pitesti) in aproape 20 de ani si a modernizat doar 28% din cei 16.369 de
Suma platita consortiului care va realiza un tronson de 36 de kilometri din autostrada Bucuresti - Brasov ar putea depasi valoarea prevazuta in contract, intrucat costurile finale ale unor astfel de
Ministerul Transporturilor se lauda, anul acesta, cu o singura realizare: 13,6 kilometri de autostrada complet finalizati si inaugurati, adica centura ocolitoare a Pitestiului. In 2007 au fost
Ministrul Cristian David i-a spus presedintelui Basescu, miercuri in Guvern, ca modul de incredintare catre un grup de firme, printre care Euroconstruct, a contractului pentru autostrada
Peste 35 de centuri ocolitoare vor fi in pregatire sau executie in 2008 la nivelul intregii tari, in acest an urmand sa demareze lucrarile la variante ocolitoare precum Brasov, Bacau, Constanta,
450 de milioane de euro din credite externe s-ar putea duce pe apa sambetei, banii nefiind folositi pentru indepartarea efectelor inundatiilor din 2005 si 2006.