Motorul de cautare Google aniverseaza, vineri, 21 de ani de la lansare, iar creatorii acestuia marcheaza momentul printr-un "doodle" special ilustrat cu un computer din perioada de inceput a
In ziua de astazi avem nevoie de directori si manageri cat mai umani cu putinta, de oameni in pozitii de conducere care sa faca un pas inapoi si sa-si analizeze modul in care sunt prezenti in
Omul de afaceri Marius Ghenea isi continua seria de actiuni prin care-i sprijina pe micii antreprenori din Romania sa devina mari, la randul lor. De data aceasta, insa, vine cu o propunere inedita:
La doar doua luni de la listarea sa record pe bursa, Alibaba Group Holding Ltd. (BABA) are de-a face cu cel mai periculos moment din istoria sa, potrivit fondatorului sau, Jack Ma.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
Investitorii care mizeaza pe actiunile companiilor straine cotate la Bursa de Valori Bucuresti pot obtine castiguri de cel putin trei ori mai mari decat cele aduse de dobanda bancara, pe fondul
Producatorul american de bauturi racoritoare Coca-Cola intentioneaza sa investeasca 4 miliarde de dolari in urmatorii trei ani in China, pentru dezvoltarea operatiunilor companiei in cea de-a doua
Companii precum IBM, Nike sau Starbucks se confrunta cu noi obstacole in China, in conditiile in care oficialii Partidului Comunist se contrazic in privinta directiei si profunzimii reformelor
Coca Cola si Pepsi, doi rivali consacrati, vor fi reprezentanti de cea mai mare agentie de publicitate din lume, infiintata prin fuziunea Omnicom si Publicis, companiile care ocupau locurile 2,
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Profitul net al Coca-Cola a scazut cu 15% in primul trimestru, la 1,75 miliarde de dolari, in pofida cresterii volumului de navete livrate, partial din cauza costurilor de restructurare, relateaza
Gigantul american Coca - Cola, cea mai mare companie producatoare de bauturi racoritoare din lume, face obiectul unei anchete de spionaj cibernetic in China.
Profitul companiei Coca-Cola a crescut cu 3,9% in trimetrul al treilea al acestui an, la 2,3 miliarde de dolari, ca urmare a avansului vanzarilor din Europa.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 100 miliarde de dolari, urmat la distanta de Coca-Cola si Microsoft, potrivit unui top realizat de Eurobrand.
Producatorul de bauturi racoritoare Coca-Cola a anuntat marti ca, impreuna cu companiile partenere, are de gand sa investeasca cinci miliarde de dolari in India in urmatorii opt ani, in incercarea de
Apple s-a mentinut anul trecut pe prima pozitie in topul celor mai valoroase branduri din lume, dominat de companiile din sectorul IT&C, potrivit unui raport prezentat marti de Millward Brown,
Primul trimestru al lui 2012 nu s-a dovedit a fi prielnic nici pentru investitiile straine. Pana acum Europa era principalul nostru partener comercial. Ne va determina criza din zona euro sa ne
Weibo, cea mai populara platforma de social media din China incepe sa fie folosita de companiile multinationale din tara in cadrul strategiilor lor de marketing.
Visul american nu mai atrage marile companii. Povara fiscala americana care apasa mediul de afaceri a determinat companiile sa-si indrepte privirea spre miracolul chinezesc.SUA si-a pierdut puterea
"Fluviul a curs catre est 30 de ani, catre vest 30 de ani, iar acum va curge din nou catre est pentru inca 30 de ani", spune Han Deqiang, fondatorul site-ului de stanga Utopia. "Tranzitia are loc,
Americanii au gasit in China un excelent partener de afaceri, impanzind marile orase chineze cu binecunoscutele branduri americane. Companiile din SUA au anuntat ca au de gand sa investeasca masiv in
George Copos, proprietarul ANA Holding, este convins ca ce se poate face in Romania, nu se poate face "nici macar in China". Omul de afaceri este pregatit sa profite de toate oportunitatile pe care
Profitul net al Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial, a fost, in primul trimestru la anului cu 18% mai mic, respectiv de 1,9 miliarde de dolari, sub asteptari
Apple a devenit cel mai valoros brand la nivel mondial, depasind Google, care a detinut acest titlu timp de patru ani, potrivit Reuters, citat de Mediafax.Brandul Apple valoreaza 153 de miliarde de
Dupa ce Brand Finance a numit Google cel mai valoros brand din lume, BrandZ contesta acest top, afirmand ca Apple este pe primul loc. Oricare ar fi adevarul, cele doua nume valoreaza mai mult decat
Liderul unei natiuni ar trebui sa fie etalon de virtute si putere, care sa vina in ajutorul economic si social al tarii pe care o conduce. In realitate insa, nu toti liderii politici se apropie de
Google este si in acest an cel mai valoros brand din lume, evaluat la 114 miliarde de dolari, urmat in top de alti trei giganti ai lumii IT, IBM, Apple si Microsoft, in timp ce valoarea celor mai