Capitala Norvegiei, Oslo, este orasul unde o sticla de apa costa cel mai mult, fiind de aproape trei ori peste pretul mediu inregistrat in cele 120 de orase analizate de Holidu, o aplicatie care
Producatorul american de bauturi racoritoare PepsiCo Inc. va testa imbutelierea marcii sale de apa Aquafina in doze de aluminiu, pe fondul reactiilor negative fata de plastic, transmite Bloomberg.
Peste 78 milioane tone recipiente din plastic se produc anual la nivel mondial, intr-o industrie care valoreaza circa 198 miliarde dolari, si doar o parte dintre acestea se recicleaza, marea
Ministrul pentru Mediu de Afaceri, Ilan Laufer, i-a sfatuit de curand pe ambasadori sa promoveze tara noastra prin prisma valorii banilor. El a dat si un exemplu: 100 de euro valoreaza cat 200 de
Companiile americane Coca-Cola si McDonald's si-au incetat definitiv activitatea in Bolivia, in contextul in care guvernul acestei tari sud-americane a decis sa interzica incepand din decembrie
Coca-Cola a amplasat, in Filipine, primul panou publicitar "viu", care absoarbe poluarea, cu ocazia parteneriatului cu World Widlife Federation (WWF).Panoul cu latimea de 18 metri este acoperit de
Cel mai cunoscut brand din lume, Coca Coca, este vandut in peste 200 de tari si detine in "portofoliul" sau numeroase branduri despre care nu aveai nici o idee ca ar putea fi detinute chiar de
Coca-Cola HBC (CCHBC) Romania a lansat, recent, noii linii de ambalaje returnabile pentru toate marcile din portofoliul companiei imbuteliate la 250 de mililitri. Investitia in noul sistem de
O comoara importanta, pe care nimeni nu o banuieste, zace ingropata in subsolul catorva localitati din judetul Iasi. Nu este vorba de tezaurul vreunui boier foarte bogat sau de vreun transport de aur
Cea mai cunoscuta marca de bauturi racoritoare si-a construit pe site-ul there.com o lume virtuala de tipul Second Life, o insula in forma sticlei de Coca Cola si pe care utilizatorii pot sa cunoasta
Discret de obicei in relatia cu presa, Calin Dragan, primul director general roman al Coca-Cola HBC Romania, a facut o exceptie pentru "Evenimentul zilei" si a acceptat sa vorbeasca despre
Costurile pentru spoturile publicitare inserate in programele din cadrul Jocurilor Olimpice de la Beijing vor fi cu aproximativ 30% mai mari decat cele practicate in cazul programelor normale,