Social media nu mai este doar o platforma de unelte moderne de comunicare, acestea pot fi corelate in mod direct cu performanta unei companii pe piata bursiera.
Gradul de implicare al unei companii in social media este strans lega de modul in care compania respectiva se comporta pe piata de capital, potrivit unui studiu realizat de catre agentia media Sociagility.
Cu cat o companie este mai mare, cu atat se mareste numarul de canale prin intermediul carora trebuie sa comunice cu publicul sau.
In mod surprinzator, Sociagility a descoperit ca pretul actiunilor unei companii poate fi influentat de social media.
"Scorurile mari inregistrate de companii in social media sunt asociate cu schimbari pozitive in ceea ce priveste pretul actiunilor", au declarat reprezentantii Sociagility.
Cum se prezinta in social media cele mai profitabile companii la BVB
Potrivit ultimei sedinte de tranzactionare de la BVB, top 10 companii in functie de valoarea tranzactionata au fost:
1. Fondul Proprietatea
2. Petrom
3. Carbochim Cluj Napoca
4. BRD Societe Generale
5. SIF Transilvania
6. Banca Transilvania
7. SIF Oltenia
8. SIF Muntenia
9. SIF Moldova
10.SIF Banat Crisana
Fondul Proprietatea
In afara de site-ul fondulproprietatea.ro, fondul administrat de Franklin Templeton Investments nu are niciun alt canal de comunicare online. Pe Facebook exista un cont personal cu numele Fondul Proprietatea, dar fara nicio legatura oficiala cu firma in discutie.
Petrom... mai mult
Marti, 04 Decembrie 2012, ora 08:06