Industria siderurgică din România operează în prezent la aproximativ un sfert din capacitatea pe care o avea în 1989, trecând printr-un amplu proces de restructurare care a implicat reducerea
CFR Calatori ar putea sa primeasca la prima rectificare un ajutor de 160 de milioane de lei care sa compenseze pierderile provocate de pandemia Covid-19,a anuntat ministrul Transporturilor si
Romania este pe locul 128 in lume in privinta calitatii drumurilor, dupa Gabon si Zimbabwe, a declarat, miercuri, ministrul propus al Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor, Lucian Bode,
Ministrul Transporturilor Ioan Rus si-a propus sa aduca toate companiile din subordinea institutiei pe profit, aratand ca detine experienta in business, iar educatia sa in acest domeniu este una
Vicepresedintele PNL Relu Fenechiu a sustinut joi, intr-o declaratie remisa presei cu aproximativ jumatate de ora inaintea pronuntarii sentintei in cazul sau, ca a avertizat asupra coruptiei privind
CFR Calatori estimeaza ca va inregistra in acest an pierderi de 395 milioane lei, de 2,5 ori mai reduse fata de rezultatul negativ de 992 milioane lei inregistrat in 2012, iar bugetul propus de
Esecul privatizarilor totale in Romania transmite investitorilor semnale negative. "Asul din maneca" ce ne mai ramane in directia unei privatizarii cu succes il constituie listarea unei parti din
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, considera ca situatia financiara a CFR Calatori este cea mai mare problema a Ministerului Transporturilor, compania inregistrand anul trecut pierderi de
Directoarea Fondului Monetar International Christine Lagarde se va afla in 15 si 16 iulie in vizita in Romania, o tara pe care FMI o forteaza sa se vanda, comenteaza luni Slate.fr.
Preluarea CFR Marfa de catre castigatorul licitatiei (Grup Feroviar Roman - GFR, n.r.) nu poate avea loc, legal, inainte de a primi unda verde din punct de vedere concurential, fie de la Bucuresti,
Combinatul Oltchim (OLT), companie aflata in insolventa, a incheiat primul trimestru cu pierderi de 85,92 milioane lei (19,6 milioane euro), in crestere cu 3,7%, iar vanzarile au coborat de trei ori,
Guvernul a publicat anuntul de privatizare a companiei CFR Marfa, cu un pret de pornire de 180 de milioane de euro, in conditiile in care compania are datorii in valoare de 1,5 miliarde de lei (333,3
Privatizarea CFR Marfa trezeste interesul altor doi mari operatori feroviari din Romania:Grupul Feroviar Roman si Transferoviar Grup. Anuntul a fost facut chiar de ministrul Transporturilor, Relu
Anuntul de privatizare al CFR Marfa va fi publicat cand isi vor termina treaba cei de la Deloitte, cred ca pe 6 - 8 aprilie, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, Relu Fenechiu, ministrul
Compania CFR Marfa are mari probleme, iar singura solutie pentru salvarea ei este privatizarea integrala, prin vanzarea catre un investitor strategic, a declarat, marti, seful misiunii FMI in Romania
Presedintele Traian Basescu a declarat, miercuri, ca a respins privatizarea CFR Marfa pentru ca se propunea varianta derularii procesului prin licitatie cu strigare, care permite oricui un show
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, marti, dupa intalnirea cu reprezentantii FMI, ca privatizarea CFR Marfa a devenit "prioritatea numarul 1", dupa ce saptamana trecuta spunea ca va
FMI a negociat cu autoriatile romane angajamente indraznete pentru a continua programul stand-by, avand in vedere complexitatea, resursele si timpul disponibil.
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, afirma ca "prin oprirea hotiilor si cu un management performant" CFR Marfa poate deveni profitabila, sustinand ca aceasta companie a ajuns "o gaura neagra
Cresterea contractarii fondurilor europene alocate Romaniei in transporturi cu pana la 80% si eliminarea pierderilor companiilor din subordine sunt prioritatile ministrului Transporturilor Relu
Ambitiosul program de privatizari convenit cu FMI a esuat. Anul 2012 ramane memorabil, dar nu datorita privatizarii industriei romanesti, ci din cauza scandalurilor si insucceselor care au urmarit
Procedura de vanzare a CFR Marfa este intrerupta si nu va putea fi finalizata pana la sfarsitul anului intrucat strategia de privatizare nu a primit avizul CSAT, a declarat, miercuri, intr-o
Dupa Oltchim, statul se pregateste de privatizarea CFR Marfa, un obiectiv ce trebuie atins cel mai tarziu in luna decembrie, potrivit calendarului asumat de Guvern in fata FMI.
Dosarul de privatizare a companiei CFR Marfa a fost prezentat in cadrul Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT), dar nu s-a votat nicio hotarare, a declarat, pentru Business24, purtatorul de
Dan Diaconescu si-a exprimat intentia de a participa si la privatizarea CFR Marfa, companie cu peste 9.000 de agajati. Organizatorul procesului de privatizare, Ministerul Transportului (MTI), nu stie
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) organizeaza in 25 septembrie, o dezbatere publica privind proiectul de hotarare de Guvern pentru aprobarea strategiei de privatizare a CFR Marfa.
Privatizarea controversata a combinatului Oltchim dauneaza programului de privatizari derulat de Guvern, iar situatia de acum risca sa devina un exemplu negativ pentru investitorii interesati de alte