Industria siderurgică din România operează în prezent la aproximativ un sfert din capacitatea pe care o avea în 1989, trecând printr-un amplu proces de restructurare care a implicat reducerea
Privatizarea CFR Marfa va fi din nou discutata cu finantatorii internationali care vor veni in Romania saptamana viitoare si este posibil sa fixam alt calendar, in functie de interesul nostru, a
Guvernul vrea revitalizarea CFR Marfa printr-un management profesionist si cedarea unui pachet minoritar, potrivit noului program de guvernare, desi in scrisoarea de intentie transmisa FMI si-a
Consiliul Director al Fondului Monetar International (FMI) a aprobat, miercuri, prima si a doua evaluare a acordului preventiv incheiat anul trecut cu Romania, punand la dispozitia statului doua
Presedintele Traian Basescu le-a spus, vineri, jurnalistilor germani, ca Romania ar fi foarte interesata ca Deutsche Bahn sa participe la licitatia pentru privatizarea CFR Marfa.
Dupa esecul inregistrat in procesul privatizarii CFR Marfa, Gruia Stoica, patronul Grampet Group, intampina dificultati si in Croatia, unde a castigat licitatia pentru preluarea pachetului majoritar
Guvernele ar trebui sa inceapa un nou val de privatizari in perioada urmatoare, insa de data aceasta ar trebui sa se concentreze pe proprietati. In prezent, cand economiile tarilor avansate se
Firmele au nevoie de o comunicare mai buna cu reprezentantii institutiilor statului, care trebuie sa inteleaga ca traiesc din taxele si impozitele de la privati, afirma Gruia Stoica, proprietarul
CFR Marfa va disponibiliza dintre angajati in 2014, persoanele disponiblizate urmand insa sa primeasca un venit lunar de completare dupa desfacerea contractului de munca, in conditiile in care
Companiile Grup Feroviar Roman (GFR), SNCF (Franta) si RZD (Rusia) vor primi avizul pentru a participa la etapa a doua a privatizarii companiei feroviare de transport marfa si pasageri TRAIN OSE din
Cresterea salariului minim pana la 900 de lei, privatizarea CFR Marfa in 2015 si o eventuala reducerea CAS cu 5 puncte procentuale de la 1 iulie, sunt doar cateva dintre concluziile negocierilor cu
Datele economice aferente trimestrului al treilea reprezinta cele mai vizibile rezultate ale Guvernului in acest an. Astfel, Romania a avut cea mai mare crestere economica din Uniunea Europeana in
Esecul privatizarilor totale in Romania transmite investitorilor semnale negative. "Asul din maneca" ce ne mai ramane in directia unei privatizarii cu succes il constituie listarea unei parti din
Grupul Feroviar Roman dispune de suma de bani necesara pentru preluarea CFR Marfa, respectiv 172 milioane de euro, insa trebuie vazut daca Ministerul Transporturilor si-a indeplinit obligatiile
Termenul pana la care Grupul Feroviar Roman (GFR) trebuie sa achite toti banii pentru preluarea pachetului majoritar al CFR Marfa a fost decalat pana la data de 20 decembrie 2013, deoarece tranzactia
Ministrul Transporturilor Ramona Manescu a demarat trei anchete la CFR SA, CFR Calatori si CFR Marfa si a trimis joi Corpul de Control al Guvernului la cele trei companii pentru a investiga posibile
Grup Feroviar Roman (GFR) a depus legal notificarea la Consiliul Concurentei pentru a solicita aprobarea achizitiei CFR Marfa, a declarat Bogdan Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei.
Solicitarea depusa marti de Grup Feroviar Roman (GFR) la Consiliul Concurentei pentru aprobarea preluarii CFR Marfa este incompleta, a declarat sambata, la Sinaia, presedintele Consiliului
A trecut o luna de cand Ramona Manescu a preluat portofoliul de la Transporturi, insa noul ministru a reusit deja sa se descotoriseasca de o buna parte din planurile predecesorului Relu Fenechiu.
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, spune ca in institutia pe care o conduce exista o nevoie acuta de personal competent si de oameni "care sa si munceasca" si intentioneaza sa organizeze
Executivul a publicat miercuri seara in Monitorul Oficial Hotararea de Guvern privind vanzarea pachetului majoritar de actiuni la CFR Marfa. Guvernul a stabilit ca termenul de finalizare a
Responsabilitatea pentru privatizarea CFR Marfa este in continuare pasata de la un palat la altul. Presedintia a postat pe site-ul CSAT o Hotarare a acestei institutii, care inca din 5 februarie 2013
Firmele Grampet Service si Transbordare Vagoane-Marfa, ambele controlate de omul de afaceri Gruia Stoica, prin Grup Feroviar Roman (GFR), figureaza cu datorii la stat de peste 100.000 de euro,
Guvernul asteapta o decizie in prima sedinta a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii legat de CFR Marfa, purtatorul de cuvant al Presedintiei neavand dreptul legal sa exprime pozitii in numele CSAT
Bogdan Chiritoiu, seful Consiliului Concurentei, spune ca se analizeaza privatizarea CFR Marfa si preluarea companiei de stat de catre Grup Feroviar Roman (GFR), grup controlat de omul de afaceri
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat ca mai multe mii de angajati din cadrul CFR SA, CFR Calatori si CFR Marfa s-au inscris deja pe liste cu disponibilizari, urmand sa beneficieze de
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, considera ca situatia financiara a CFR Calatori este cea mai mare problema a Ministerului Transporturilor, compania inregistrand anul trecut pierderi de
Preluarea CFR Marfa de catre castigatorul licitatiei (Grup Feroviar Roman - GFR, n.r.) nu poate avea loc, legal, inainte de a primi unda verde din punct de vedere concurential, fie de la Bucuresti,
Romanii de la Transferoviar Grup s-au retras din cursa pentru cumpararea pachetului majoritar de actiuni de la CFR Marfa. Singur ofertant in aceasta cursa a ramas Grupul Feroviar Roman (GFR),
Reprezentantii misiunii FMI analizeaza performantele Romaniei in ceea ce priveste evaluarile a sasea si a opta din cadrul Acordului de imprumut. Premierul Victor Ponta se arata increzator si a