Vineri se da startul Jocurilor Olimpice de la Londra, care vor genera venituri suplimentare de 13 miliarde de euro pentru Marea Britanie. PIB-ul tarii ar putea creste cu 0,4% in trimestrul al treilea
Mai sunt doar cateva saptamani pana la demararea Jocurilor Olimpice din Londra, iar campaniile de publicitate ale marilor sponsori ai companiei par sa ia cu asalt toate sursele media.
Jocurile Olimpice de la Londra au implicat costuri foarte mari, bugetul pentru acest eveniment ajungand la 15 miliarde de dolari, iar Londra ar putea sa piarda multi bani din gazduirea acestui
Anul 2012 este pe cale sa devina unul istoric pentru gigantul sud-coreean Samsung Electronics, care a inregistrat un profit record de 5,2 miliarde de dolari in primul trimestru.
Dupa tratative cu cinci agentii de publicitate, Ashley WorldGroup s-a oprit la cea mai nonconformista dintre acestea, respectiv GMP, care a devenit GMP/Ashley Bucharest. Ashley este un grup integrat
In ultimii doi ani, grupul WPP a cumparat 44 de agentii de publicitate, in timp ce Omnicom si-a adaugat in portofoliu 16 companii. Piata mondiala de comunicare se concentreaza in jurul a sase mari
NBC Universal, proprietara a celei de-a treia retele de televiziune din America, a vandut spatiu de publicitate de aproximtiv 900 de milioane de dolari pentru perioada Jocurilor Olimpice de Iarna de
Business Standard continua astazi prezentarea estimarilor jucatorilor din piata privind evolutia in 2008 unor sectoare economice importante - imobiliare, HR (inclusiv recrutare si training), FMCG
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite