Tot mai multe seriale originale, difuzate pe Internet, au inceput sa fie produse de grupurile media, care incearca sa rivalizeze cu posturile de televiziune in incercarea de a obtine aceleasi
Jocurile video sunt tot mai orientate spre telefoanele mobile, dupa modelul stilului de viata modern, iar piata jocurilor video a explodat si a devenit o industrie care aduce miliarde de dolari.
Romanii se arata interesati de noua consola de jocuri a celor de la Sony, PlayStation 4, in piata fiind mii de precomenzi pentru acest model, cu cinci luni ianinte de lansarea oficiala pe piata
Microsoft a facut furori la Consumer Electronic Show (CES), cel mai mare targ de tehnologie din lume. Standul companiei americane a fost unul dintre cele mai mari si cele mai interesante, dotat cu o
In timp ce Microsoft, Nintendo si Sony se intrec una pe alta in inovatii in domeniul jocurilor video, companii cu mai putina experienta in domeniul gaming, deja le-au intrecut.
La doar trei ani de la implementarea primului joc pe Facebook, reteaua sociala a ajuns sa gazduiasca zilnic 100 de milioane de utilizatori, care se inregistreaza cu scopul de a se juca.Dezvoltatorii
Windows 7 si noua consola de jocuri Xbox 360 sunt doua din tehnologiile pe care se bazeaza Microsoft in perioada urmatoare, potrivit lui Jean-Philippe Courtois, presedinte Microsoft International.In
Daca la intrebarea A"Care este cel mai popular sistem de jocuri electronice?A" va vin in minte nume precum PlayStation sau Xbox, este de inteles. Sony si Microsoft, companiile ce le produc, au
Investitiile straine directe in Romania: 5,1 miliarde de euro * Piata comunicatiilor din Romania valoreaza patru miliarde de euro * Nintendo Wii, premiata de criticii din industria jocurilor video *
Microsoft a pregatit 400 de milioane de dolari pentru Massive Inc.Massive Inc. este o companie americana care s-a specializat in publicitatea servita in jocuri video.
Vanzarile de jocuri video in Statele Unite au atins un nivel record in 2007, in special datorita succesului consolei Wii realizata de Nintendo, dar si gratie jocului Halo 3 realizat pentru consola
Utilizatorii de console de jocuri din Romania acuza Microsoft, Sony si Nintendo ca le-au vindut, fara nici un avertisment, servicii care nu exista pentru tara noastra.Gamerii romani si nu numai au
Microsoft Corp. a vandut 4,3 milioane console Xbox 360 in ultimele trei luni din 2007, datorita lansarii unor jocuri video precum Halo 3 si Mass Effect, ridicand totalul la 17,7 milioane unitati, a
Seria a treia a popularului joc video Halo 3 a reusit sa devina cel mai bine vandut joc din ultima vreme tocmai cand echipa de productie s-a desprins de sub umbrela Microsoft, devenind companie
Jocurile video sunt foarte profitabile deoarece costurile de productie sunt foarte reduse in comparatie cu sumele fabuloase castigate de pe urma vanzarilor. In prima saptamana de lansare, filmul
Se pare ca Origami nu este singura supriza a lui Bill Gates. Microsoft lucreaza acum la o consola de jocuri mobila, un Xbox Portable care sa concureze mai bine cu PlayStation Portable si cu playerele
Bata de baseball digitala, camera video care te "teleporteaza" in realitatea virtuala si fotoliul electronic sunt cateva dintre atractiile Electronic Entertainment Expo.
Nu au trecut 12 luni de cand PlayStation 2 domina piata consolelor de jocuri video, iar Nintendo parea sa fie o poveste de domeniul trecutului, asa cum Sega isi inchisese portile cu ani in urma.Noua
Jocurile pentru PC detin o cota de 90% din piata totala a jocurilor video din Romania, iar consolele ocupa restul de 10%, in timp ce la nivel mondial consolele au o pondere de circa 75% pe piata de
Cea mai dorita consola de jocuri video a momentului ramane Nintendo Wii care a egalat cota de piata a Xbox 360, chiar daca consola Microsoft a fost lansata cu un an inainte, iar PlayStation 3 este
Compania japoneza Nintendo a anuntat o crestere a profitului trimestrial de 31,5%, in urma vanzarilor inregistrate la consolele Wii, insa si-a mentinut previziunea pentru vanzarile anuale mult sub
Compania japoneza Nintendo si-a dublat profitul operational dupa noua luni ale anului fiscal, la 394 miliarde yeni fata de 167 miliarde yeni, in urma vanzarilor inregistrate la consolele Wii si