Cofondatorul Wikipedia, Jimmy Wales, a lansat o noua retea de socializare online care spera sa rivalizeze cu Facebook si Twitter pentru a combate "vanatoarea de click-uri" si "titlurile inselatoare",
Anul 2014 marcheaza debutul epocii comertului omnichannel, dar si un punct de cotitura important pentru piata de consum. In contextul unei piete saturate si al altor factori, comertul traditional a
Se discuta de cativa ani despre preponderenta feminina in retelele sociale (social media), chiar in termeni de "este o lume a femeilor". Femeile au fost mai atrase de retelele sociale si sunt
Utilizatorii de retele sociale au o atitudine pozitiva fata de platile mobile, care inregistreaza o crestere rapida a folosiri si a acceptarii la comercianti.
Smartphone-urile au devenit indispensabile in Romania, aceste terminale fiind folosite de aproape o treime (28%) dintre romani, iar jumatate dintre detinatori acceseaza zilnic internetul de pe astfel
Datorita tehnologiilor mobile se vorbeste deja tot mai mult de conceptul de mHealth, care a inceput sa functioneze la scara tot mai larga, potrivit unui raportul recent al Ernst & Young.
Managerii romani folosesc social media, cel putin la nivel personal, dar utilizarea acestui mediu in scopuri de business este intalnita mai ales la nivelul companiilor multinationale si mai putin la
Chris McCoy, fost jucator american de baseball, a lansat joi proiectul YourSports, care incearca sa "reinventeze" modul in care continutul on-line dedicat sportului este creat si apoi accesat de
Piata smartphone va ajunge la o valoare totala de un miliard de dolari in trei ani, a declarat Tim Cook, directorul Apple, in cadrul conferintei ALL Things D din Rancjo Palos Verdes, California.
Pentru ca afacerea ta sa aiba succes, promovarea pe internet este esentiala. Daca pana acum publicitarii incurajau diverse directii pentru branduri, acum principalul lor slogan este "umanizeaza-ti
Preturi mai mari la energie si gaze ar putea plati incepand cu anul viitor 7-7,2 milioane de consumatori casnici, reprezentand 83-86% din total, odata cu inceperea liberalizarii tarifelor, in timp ce
Desi companiile cheltuiesc miliarde, in fiecare an, pentru a-si fideliza clientii si pentru a fi sigure ca produsele lor raspund nevoilor consumatorilor, putine dintre acestea reusesc sa primeasca un
Tehnologia de comunicatii din generatia a patra (4G LTE) va introdusa in Romania in urmatorii 3-5 ani si va permite operatorilor sa faca fata cresterii exponentiale a traficului de date mobile si sa
"Promovarea care se face pe motoarele de cautare, in special pe Google, ramane pe primul loc in preferintele companiilor", a declarat pentru 3idei.ro, Marius Ghenea, presedinte FIT Distribution. De
Un subiect indelung dezbatut si adus in vizorul publicului, retelele sociale se contureaza ca o Lume Noua pentru multi dintre noi si, in fapt, ca viitor al lumii moderne, implicit si al lumii
Nu mai putin de 37% din utilizatorii de Internet sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click, arata un studiu al IAB Romania si eResearch Corp, derulat in perioada iunie-iulie 2010
GDF SUEZ a investit in Romania, de la intrarea pe piata, in 2005, circa 600 milioane euro in retele de gaze si poate investi mai mult, in anumite conditii, legate de aplicarea unor preturi corecte
SmartBuy este un site agregator care ofera consumatorului cea mai buna tehnologie de comparatie de pret pentru acelasi tip de produse, sistemul avand menirea sa "conduca" clientela spre site-urile
Pentru Romania de dinainte de 1989, cuvantul "franciza" facea parte doar din manualele economice despre capitalism, oranduire descrisa doar in cuvinte sumbre. Dupa 1989 termenul nu a trebuit doar
Dupa mai mult de un secol in care companiile s-au folosit de puterea campaniilor in masa pentru influentarea comportamentului consumatorilor, cresterea puterii de comunicare a consumatorului prin
Ascensiunea rapida a Internetului a avut un impact puternic asupra lumii marketingului, modificand sau chiar distrugand multe dintre conceptele si tehnicile care au reprezentat standardele industriei
Coca-Cola intentioneaza sa creeze o noua retea sociala online accesibila numai prin intermediul telefoanelor mobile prin care sa se promoveze produsele grupului.Urmarind un succes similar celui