Creativitatea romaneasca se afla intr-un moment de cumpana, iar solutia de a iesi din aceasta stare se afla in mana proprietarilor de branduri. Doar alaturi de experti si invatand din greseli se
Marco Wolters, Global Industry Lead Fashion, Home&Lifestyle la GfK, a patra cea mai mare companie de cercetare a pietei din lume cu peste 13.000 de experti in mai mult de 100 de tari, participa intre
Alimentele proaspete sunt prezente in doua din trei cosuri si reprezinta 38% din totalul cheltuielilor romanilor dedicate consumului casnic pentru produse de larg consum, se arata intr-un studiu al
Vanzarile de produse marca proprie au ajuns sa reprezinte circa 12% din totalul pietei locale de retail in volum, pondere in crestere accelerata in ultimii ani, in conditiile in care in 2007 acestea
Cheltuielile pentru alimente ale romanilor au scazut cu 2% in primul semestru din 2012 fata de perioada similara a anului precedent, in timp ce cheltuielile pentru bauturi non-alcoolice si bere au
Piata de telefoane mobile si smartphone din Romania a crescut cu 0,7% in al doilea trimestru al anului, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, pana la 43 milioane de euro, arata un studiu
Saptamana dinaintea Pastelui le aduce hipermarketurilor vanzari duble fata de o perioada normala, o familie de romani cheltuind in medie 100 de euro pentru masa pascala.
Incepand din ianuarie 2012, GfK Romania, impreuna cu IMAS, au devenit furnizorii oficiali ai Studiului National de Audienta Radio, instrumentul complet si standardizat de analiza si monitorizare
Asteptarile privind imbunatatirea starii economice a Romaniei au crescut accentuat in ultimele 12 luni, indicatorul urcand de la nivelul de -71 de puncte in 2010 la -26,2 puncte in acest moment,
25% dintre locuitorii din mediul urban merg la cumparaturi, desi declara ca nu le face placere acest lucru, precizeaza un studiu Gfk care mentioneaza ca aceste persoane au totusi venituri similiare
Consumul casnic de bunuri de larg consum a scazut in primul semestru cu 4%, in moneda nationala, comparativ cu aceeasi perioada din 2009, fiind primul declin inregistrat in ultimii zece ani,
Coca-Cola detine prima pozitie in topul celor mai puternice branduri din Romania, potrivit rezultatelor Brand Community Power Model, studiul derulat de B&P Brandivia si GfK Romania, fiind urmat
Hipermarketurile, supermarketurile, discounterii si magazinele tip cash and carry, au atins in primul semestru al anului o cota de piata de 43% din consumul total de produse de larga folosinta la
Cele mai mari temeri ale romanilor in perioada crizei sunt legate de pierderea locului de munca si de imposibilitatea de a-si achita datoriile, potrivit unui studiu publicat miercuri de compania de
Piata bunurilor de folosinta indelungata din Romania a scazut cu 40,4% in prima jumatate a anului comparativ cu primele sase luni ale lui 2008, la un total de 664 milioane de euro, se arata intr-un
Cele mai importante 3 aspecte de care tin romanii cont atunci cand merg sa isi cumpere haine sau cand isi aleg un anumit articol sunt motivele practice (nevoia), reducerile si placerea de a cumpara.
Circa 70% dintre consumatorii bulgari se intereseaza in momentul in care aleg produsele alimentare, dar si pe cele de uz casnic, in principal de preturi si nu acorda nici o importanta calitatii si
Procesul de dezvoltare rapida a companiilor de retail din Romania va continua inca patru-cinci ani, dupa care piata va trece printr-un proces de consolidare, cu preluari care vor reduce numarul