Eugeniu Baltag, Directorul Relației cu Investitorii de la Purcari Wineries, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul
Odata cu cresterea numarului de cazuri si a masurilor luate de autoritati pentru prevenirea raspandirii COVID-19, efectul asupra mediul de afaceri este tot mai puternic, majoritatea industriilor sunt
Adina Basalic avea doar 24 de ani cand a realizat ca in tara noastra lipseste cu desavarsire cultura rochiilor de mireasa premium. Pusa in fata faptului implinit, tanara economista a gasit ceea ce-si
In sfarsit, corporatiile isi indreapta privirea catre fenomenul social care ameninta sa sufoce intreaga Europa, criza imigrantilor. Goldman Sachs, Google si Audi au inceput sa aloce sponsorizari
Aproape cinci milioane de romani au rotunjit conturile retailerilor in "Vinerea Neagra" din acest an, sesiunea de shopping indicand un bilant provizoriu al vanzarilor de peste 300 de milioane de lei.
Alina Cirstea si-a inceput propria afacere intr-un moment prin care trec toate doamnele: in momentul in care nu-si gasea o rochie potrivita pentru un eveniment special. A inceput sa importe rochii
Razvan Dumitrescu conduce, din 2008, o companie care astazi a ajuns sa faca designul magazinelor marilor branduri de lux ce vin tot mai des in Romania. Cea mai recenta "opera" a sa este magazinul
Radu Tanase, impreuna cu arhitectul Bogdan Jantea, puneau in 2010 bazele restaurantelor Calif, o afacere care, in 2013, urmeaza sa atinga o cifra de afaceri de 600.000 de euro.
Desi China sufera de pe urma incetinirii cresterii economice, apetitul pentru produse de lux se mentine. Remy Martin, producatorul faimosului coniac Louis XIII, care se vinde la un pret mediu de 2500
Vanzarile de produse de lux in 2012 ar putea atinge cifra de 302 miliarde de dolari la nivel mondial, cu 4% mai mult decat in 2011, indica studiul Euromonitor.
Casa de moda italiana Roberto Cavalli va deschide in decembrie un magazin monobrand in Romania. Acesta va fi situat in galeria comerciala a Hotelului Marriott din Bucuresti. Alte branduri de lux care
Vanzarile producatorilor de lux pe piata din China ar putea fi influentate de schimbarea atitudinii consumatorilor, care devin mai pretentiosi in legatura cu bunurile pe care le cumpara. In plus,
Vanzarile pe piata produselor de lux din Romania au scazut cu 30% in primele sase luni ale acestui an, comparativ cu perioada similara din 2011, potrivit CPP Luxury Industry Management Consultants
Pe masura ce criza europeana se inrautateste, multi cetateni simt impactul masurilor de austeritate si a scaderii puterii de cumparare. Altii, insa, nu sunt deloc afectati. Ba, mai mult, ei chiar se
Renault a anuntat un profit in scadere cu 39% in primul semestru al 2012. Dintre masinile de intrare ale grupului, Loganul a fost cea mai vanduta masina.
Dupa rezultate record obtinute in 2011, specialistii estimeaza o diminuare a ritmului de crestere a vanzarilor pentru piata retailerilor de lux, potrivit unui raport publicat de HSBC Global Research.
O serie de state de la marginea sau din apropierea Europei Occidentale devin noi centre de productie a confectiilor, odata cu cresterea salariilor din China, marile branduri descoperind furnizori
Brandurile franceze Hermes, Louis Vuitton sau Chanel se afla printre cele mai valoroase branduri de lux din lume, potrivit unui raport al World Luxury Association.
Ceasurile de lux nu sunt doar accesorii necesare ci adevarate lucrari de arta, bazate pe sute de ani de tehnologie. Criza economica mondiala nu a influentat foarte mult preferintele cumparatorilor de
Piata produselor de lux din Romania a fost la mare cautare in 2011. Gucci, Alfred Dunhill, Valentino si Ermanno Scervino si-au deschis primele magazine pe piata locala. Cum a ajuns Romania una dintre
Piata produselor de lux a inregistrat vanzari record in 2011, iar Romania s-a "imbogatit" cu branduri precum H&M, Valentino sau Gucci. Retailerii de lux raman optimisti in privinta vanzarilor pentru
Criza economica a muscat puternic din profitul mai multor producatori auto, considerati, in urma cu doar cativa ani, prea mari ca sa se prabuseasca. Realitatea financiara a demonstrat ca branduri
Castigul rapid la bursa ramane una dintre cele mai mari tentatii ale investitorilor, in ciuda crizei. Optimismul acestora a crescut, in urma publicarii raportului Citi, care sustine ca gigantii din
China va vinde cu 3 procente mai multe masini in 2011, fata de 2010, pana la 17.7 milioane de untitati, ocupand astfel primul loc in topul vanzarilor la nivel mondial. Pe locul doi se vor afla
“Deschiderea magazinului in plina criza a beneficiat de oportunitatea finantarii la costuri de doua ori mai mici si de costuri de manopera si materiale de constructii mai mici cu 5 milioane
Dupa anii in care principalele tinte ale falsificatorilor au fost produsele de lux, din cauza crizei economice au inceput sa fie contrafacute si articole mai ieftine, chiar si hartia igienica,
Brandurile de lux BMW, Louis Vuitton sau Rolex au ramas intre preferintele consumatorilor in ciuda reducerilor de bugete cauzate de criza financiara. Succesul lor este asigurat de calitatea,
Chronolink, distribuitorul marcii de ceasuri Rolex in Romania, estimeaza ca va investi in urmatorii cinci ani aproximativ zece milioane euro pentru extinderea la nivel national si in noi branduri