Toti constructorii auto au inceput sa lanseze modele hibride sau electrice, insa constructorul francez Bugatti ramane un caz aparte, ramanand fidel modelelor super-sportive cu motoare pe benzina,
Gigantul auto Volkswagen, a carui imagine a fost grav afectata de scandalul emisiilor de noxe, intentioneaza sa-si repare imaginea prin redefinirea brandului.
Producatorul auto german Volkswagen a demarat ofensiva de imagine prin care vrea sa recucereasca increderea publicului printr-o campanie in care demonstreaza ca este gata sa isi puna cenusa in cap.
Producatorul auto german Volkswagen, sub a carui umbrela mai stau inca 11 marci de automobile, trece prin cea mai grava criza din istoria lui, iar acest lucru este simtit din plin de furnizorii de
Volkswagen a oferit publicului un tap ispasitor in persoana lui Martin Winterkorn, directorul general care a demisionat in urma scandalului depasirii limitelor legale de noxe emise de 11 milioane de
Alegerea culorii potrivite are un rol crucial in crearea unei imagini pozitive a brandului tau, in ochii consumatorilor. Estetica produsului si etichetarea acestuia pot avea un impact enorm asupra
Dacia si alte marci ieftine au avut un an bun in Europa, reusind cresteri importante, de aproape 30%, ale inmatricularilor de autoturisme noi, in timp ce gigantii automobilului de lux, BMW, Mercedes
In timp ce General Motors, fostul lider mondial al pietei auto, abia a scapat de faliment si se zbate sa-si revina dupa criza economica, batalia pentru primul loc in ierarhia producatorilor de masini
Martin Winterkorn, presedintele celui mai important concern european de automobile, Volkswagen, se arata ingrijorat, intr-un interviu citat de AFP, de caracterul "protectionist" al planului in
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite