Conform celor mai recente predictii facute de analistii de la Statista, in 2019 circa 85 de miliarde de dolari vor fi cheltuiti in publicitatea programatica la nivel global.
Dorin Boerescu ne-a povestit despre primii pasi ai marketingului afiliat in Romania si cum a fost impresionat de sumele castigate din afiliere chiar inainte de a deveni CEO al 2Parale.
Evolutia actiunilor la burse este afectata zilnic de avalanse de date ce lovesc pietele financiare. Este usor sa fii prins de acest iures, insa investitorii incearca sa ramana deasupra,
Mihai Gorjanu, PR Manager Oferte Speciale
18 patroni: foarte probabil, ei se vor afla in prima linie a afacerilor Romaniei in Uniunea Europeana. Se pregatesc intens pentru ca firmele lor sa faca fata cu brio competitiei din piata comuna.
Paul Criveanu si-a inceput peripetia publicitara, ca multi altii, la Leo Burnett & Target. Desi spune ca inceputurile se datoreaza mai mult hazardului decat propriei dorinte de a face o cariera in
Cu toate ca piata autohtona de advertising este orientata in general catre promovarea clasica realizata prin intermediul canalelor media si al celor outdoor, firmele de publicitate directa atrag tot
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite