In domenii precum ospitalitatea si mediul business, fiecare detaliu conteaza. Daca detii o afacere, este indicat sa te asiguri ca spatiul tau se distinge si impresioneaza clientii si partenerii de
In ultimii ani se vorbeste din ce in ce mai frecvent despre evolutia prin intermediul programelor de cursuri de dezvoltare personala. Rezultatele obtinute de absolventii acestor cursuri, fie in
Statisticile arata ca in Romania bugetele pentru publicitatea digitala ar putea ajunge la 76 milioane de euro in 2019. Conform celui mai recent raport ANCOM, sunt circa 19,3 milioane de conexiuni la
Campaniile de marketing online au devenit obligatorii pentru orice business care vinde pe internet, mai ales daca esti un magazin online. Rezultatele campaniilor depind foarte mult de dimensiunea
Sportivul de anduranta Andrei Rosu vorbeste despre cum si-a transformat pasiunea in afacere, asa cum viseaza 88% din romanii cu varsta intre 55 si 65 de ani, dupa cum arata un studiu recent.
Robert Trandafir a pariat pe piata online din Romania inca de la inceputuri, chiar daca domeniul era foarte tanar si nici forta de munca bine calificata nu se gasea pe atunci.
Conceptul de agentii boutique sau microagentii specializate in servicii specifice, cu focus pe online, pentru companii mici si mijlocii, este in plin avant pe piata din Romania, mai ales pe segmente
Putini sunt oamenii care lasa ceva memorabil in urma lor, iar Ovidiu Joita vrea sa fie unul dintre ei. Desi are afaceri ce tind spre jumatate de milion de euro in 2018, el isi doreste ceva mai mult:
Andreea Florea croieste branduri si o face cu mare mandrie: "Reputatia este poate unicul element la care companiile lucreaza cu toate resursele inca de la fondare si a carei constructie nu este
Noi toti avem capacitatea de a desena. Nu toti suntem sau vom fi Rembrandt, insa capacitatea de a reda in mod clar si convingator elemente din jurul nostru este la indemana noastra!
Pentru prima data in istoria evenimentelor Business Days, in perioada 11-12 octombrie, va poposi la Timisoara editia internationala Entrepreneurship Summit 2017, un mega eveniment dedicat
Toti am trecut cel putin o data in viata printr-o schimbare si am cunoscut efectele ei. Cu toate acestea, oamenii sunt in general tematori si nu se adapteaza cu usurinta la schimbare. De ce se
Joi si Vineri, pe 22-23 octombrie, va avea loc targul de cariera Angajatori de TOP. La eveniment vor participa 100 de companii care ofera peste 4000 de oportunitati de cariera, joburi deschise atat
Adriana Liute punea bazele agentiei de branding Storience in 2012, alaturi de Stefan Liute, unul dintre cei mai reputati consultanti de brand din Romania. Impactul pe piata a fost urias si cresterea
Cel mai greu pas din existenta unui brand este atunci cand faci o schimbare majora, renuntand la o pozitionare, la un logo sau la un nume pentru a adopta altele, explica Stefan Liute, antreprenorul
Procesul de promovare a fost analizat de 30 de speakeri si traineri in cadrul evenimentului Promotions Now 2014, pornind de la intelegerea comportamentului consumatorului si a posibilelor greseli
Adelina Oprea face parte din echipa de management a lantului de magazine online si offline Zorile Store, iar cel mai recent proiect al sau este un camping in Vama Veche, proiect pentru care
Evenimentul "Afaceri din pasiuni" este destinat potentialilor antreprenori cu idei bune si curaj, care vor sa le transforme pe acestea intr-un business de viitor.
Radu Tanase, impreuna cu arhitectul Bogdan Jantea, puneau in 2010 bazele restaurantelor Calif, o afacere care, in 2013, urmeaza sa atinga o cifra de afaceri de 600.000 de euro.
O comunitate de antreprenori si manageri este locul in care poti invata cu adevarat ce inseamna sa fii un lider. Poti invata asta de la cei mai buni oameni din business, chiar in Romania, iar Adelina
"Gandesc, deci exist", teza consacrata de filozoful si matematicianul Rene Descartes, se poate traduce in lumea corporatiilor drept "comunic, deci exist".
Nu exista vanzare fara marketing si fara comunicare de brand, spune Iuliana Butuc Cerchez, director de comunicare la Gecad. Daca miercuri ati citit cum se alege un brand potrivit pentru companie in
"De ce sa imi fac blog?", "La ce ma ajuta sa scriu pe el?", "Despre ce ar trebui sa scriu?", "Cat de des ar trebui sa scriu?", "Ce domeniu sa aleg?", "Sa fie .ro sau nu?" sunt cateva din intrebarile
Urmarind statisticile din Google Analytics cu privire la cautarile care aduc oamenii pe blogul meu, am observat ca destul de multe persoane ajung aici cautand "Cum sa ma vand" sau si mai interesant
Capacitatea de a vorbi bine in public este astazi o abilitate indispensabila, pentru ca de fluenta discursului nostru si de capacitatea acestuia de a convinge depind de multe ori reusitele noastre
In ultimul articol am vorbit putin despre ce este un brand personal si la ce foloseste. Acum, va invit la un articol despre setarea asteptarilor. Adica: ce o sa ni se intample si ce nu o sa ni se