Grupul auto german Volkswagen a dezvaluit in data de 18 decembrie, la un eveniment intern dedicat directorilor grupului, un concept al propriul sau vehicul cu pret scazut, modelul urmand sa fie
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
Faptul ca masina cu cea mai puternica crestere a vanzarilor in Europa este o marca romaneasca spune multe despre strategiile de produs ale constructorilor auto mondiali pe pietele dezvoltate, arata
Succesul inregistrat de Dacia, divizia low-cost a grupului francez Renault, ar putea reprezenta un model de urmat si pentru alte companii auto, scrie cotidianul belgian La Derniere Heure.
Dacia era, in 2004, doar o marca anonima din Europa de Est. Dar in 8 ani, presedintele vizionar al Renault, Louis Schweitzer, a reusit sa transforme marca auto romaneasca in fenomenul Europei, scrie
Renault ia in calcul introducerea a doua marci, sport si de lux, si continuarea extinderii pe pietele emergente, pentru a-si reduce expunerea pe piata de volum din Europa, aflata in contractie
Renault a deschis o fabrica uriasa pentru productia de masini "low cost" in Maroc, care va ajunge la 400.000 de unitati pe an in 2013, si va avea in prima faza ca principala piata de export Europa,
Renault si-a ales, probabil, cel mai prost moment pentru a-si inaugura fabrica din Tanger, in Maroc, iritarea francezilor fiind la cote maxime deoarece, dupa relocarea in Romania, compania a mai dus
Renault si Nissan intentioneaza sa produca, cel mai devreme din 2013, motoare si cutii de viteze impreuna cu Avtovaz, cea mai mare companie auto din Rusia, a declarat seful diviziei Renault pentru
Renault va experimenta in Europa un program de vanzare a modelelor Dacia prin Internet, pentru a pregati lansarea anul viitor a unui program mai larg, care sa protejeze pozitia de lider a grupului
Dacia, marca low-cost care sustine vanzarile Renault, are probleme pe pietele emergente, insa se bucura de succes in statele dezvoltate, unde cumparatorii incearca sa faca economii, ceea ce erodeaza
Renault, in incercarea de a mentine pozitia pe piata europeana a automobilelor de lux, intentioneaza sa sprijine acest segment prin importuri din Coreea de Sud, strategie care ar putea fi afectata de
Productia de autovehicule va creste in urmatorii ani trei ani la un nivel de peste 765.000 unitati, iar exportul se va ridica la 611.000 vehicule, Romania servind astfel ca baza de masini low-cost
Vanzarile globale ale automobilelor low-cost, din care face parte si Dacia cu modelele Logan si Sandero, vor creste cu 500% la nivel global pana in 2010, potrivit firmei de consultanta A.T. Kearney.
Sloganul conducerii Renault in prezent este ca cel al RPR (Rassemblement pour la Republique - partid politic francez de dreapta - n.red) inainte de 1986: "Cu dinamism maine!" In prezent, vanzarile
Greva celor 10.000 de salariati de la uzina Dacia Renault de la Mioveni care solicita o majorare salariala de aproximativ 50 % este o dovada a faptului ca populatia locala si-a dat seama ca Romania
FINANCIAL TIMES (Marea Britanie) - Cererea mare pentru masini low-cost in statele in curs de dezvoltare a ajutat Renault sa atinga din nou o crestere a vanzarilor in 2007. Au existat insa in
Cautarea disperata a profitului i-a impins pe toti marii constructori sa investeasca in zona emergenta a Europei de Est, scrie ziarul italian A"La StampaA".Noul El Dorado pentru industria
Directorul executiv al aliantei Renault-Nissan, Carlos Ghosn, a declarat, miercuri, ca grupul indian Mahindra va fi partener in situatia in care Renault decide sa produca in India masina de 3.000 de